Hvad ønsker I jer til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Hobitten-vb

Hmm.. Jeg er så også en af de heldige(?) der har fødselsdag oven i julen (anden juledag faktisk..), og det betyder een ønskeseddel, og for det meste en masse der skal byttes, da folk sjovt nok altid køber det samme... Og kæresten har lige inden jul, så da vi planlagde børn var der 'lukket for det varme vand' i marts... :laugh: :laugh: Elsker at få (og give) gaver, så det med at droppe gaverne de voksne imellem, er slet ikke en mulighed hos os (hvis jeg skal bestemme i hvert fald.. ;) ) Har faktisk allerede fået/købt min jule/fødselsdagsgave af kæresten... (en ps3 - fandt lige et godt tilbud på nettet.. ;) ) Men nogle af de andre ting der står på min ønskeseddel er: flere forskellige bøger, den nye Harry Potter dvd, strygejern + bræt, husnummer til huset, gryder, ny mobil, grimas ansigtsmaling og en fatboy..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

MetteNB-vb

Er også ved at have skrevet et par ting på listen. Her kunne vi slet ikke finde på at droppe voksengaver. Vi elsker gaver ;0) - men kan godt forstå, at nogen vælger det fra. Jeg ønsker mig: Elektronisk bagevægt Blender Vedhæng til spinning samt læderarmbånd Georg Jensen juleophæng 2009 Biotherm cremer i alle afskygninger Evt. nyt ur - hvis de ikke kan få repareret mit yndlingset at slagsen :(

Anmeld

13. november 2009

Løkkemor-vb

Jeg ønsker mig altid det jeg selv er lidt for nærig til at købe.... fx Bh'er - store str. er altså ret dyre. cowboybukser - tøj i det hele taget En computertaske i år har det været rigtig svært for min mand - to ønsker - En stor weber kuglegrill og gavekort til Jafi (jagt og fiskeriforretning i Viborg)og han har også fødselsdag i jan. Den store på 3 har mange ønsker, mens den lille på nu 8 uger næsten ingen har. hvad ønsker man til sådan en lille én, når har masser af ting fra den store?? I min mands familie giver vi kun gaver til børnene og de voksne vi holder jul med, mens vi i min familie giver til alle.

Anmeld

13. november 2009

Mor til 3-vb

jeg ville slet ikke købe gave til en baby på 8 uger. her er vi også så småt begyndt at droppe gaverne mellem os voksne og så gir vi til børnene. Vi køber alligevel altid når vi mangler, vi venter ikke til jul eller fødselsdag :) til fødselsdag giver vi kun gave, når man fylder rund. For os er det hyggen med familie og venner der tæller. Og da vi har relativ stor familie er det rart ikke at skulle tænke på gaverne :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.