Disney on Ice - Mickey & Minnie’s Fantastiske Rejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. november 2009

EmiliasMor-vb

Disney-magi for drenge og piger Der er action, romantik og underholdning for hele familien, når Disney on Ice kommer til Odense i 2010 med et nyt og spændende show. Det fantastiske Disney on Ice vender tilbage til Arena Fyn i 2010 med showet 'Mickey & Minnie’s Fantastiske Rejse'. Der er dømt ren Disney-magi med et show, der adskiller sig markant fra de to seneste års Disney show i Odense. Showet fortæller historien om Mickey og Minnie, der rejser verden rundt, hvor de verdensberømte mus besøger Hawaii, verdenen under havet og den afrikanske savanne. Undervejs møder Mickey, Minnie og publikum figurerne fra Løvernes Konge, Den lille havfrue, Lilo & Stitch, Peter Pan og mange, mange flere. Det nye show garanterer eventyr og sjov for hele familien – naturligvis krydret med alle de kendte sange og figurer. Drenge og piger i alle aldre kan således se frem til en fabelagtig oplevelse, når showet 'Mickey & Minnie’s Fantastiske Rejse' skøjter ind i Arena Fyn. Hvis der var nogen, der var interesseret:) Jeg skal selv afsted med familien.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Jeg ville vildt gerne over og se det og det ville min dreng også gerne....han er helt vildt med Mickey og alle de andre... MEN MEN MEN jeg har termin den 22 februar og er det ikke der det er i Odense ??? Havde ellers tænkt på vi skulle afsted.

Anmeld

11. november 2009

EmiliasMor-vb

Jo, det er det.. For vi skal se det d. 27 februar:)

Anmeld

11. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg synes nok det var der omkring....desværre...men må håbe på det kommer igen næste år eller på et andet tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.