Pirater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. november 2009

Caidas-vb

For 4 uger siden lånte Freja en pirat af Marius fra børnehaven. Siden har hun hver aften fablet om at hun vil sove med piraten. Det eneste hun vil lege med i bh. er pirater. I dag skabte hun sig fuldstændig vildt fordi hun skulle ud - hun ville lege med piratskib og piraterne. Nu overvejer jeg selvfølgelig at købe nogle pirater til hende, f.eks til kalendergaver. Men ved ikke lige hvor meget jeg skal gøre ud af det - bare en enkelt pirat eller et helt skibfuld. Væk er min lille pigede prinsesse - kun pirater dur. Jeg tager det nu ikke så tungt, synes bare at det egentlig er meget sjovt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2009

Hobitten-vb

He he... Hvor dejligt at hun har fundet noget, der fanger interessen.. Om det så er prinsesser, pirater, tog eller noget helt andet er da ligemeget.. Der findes da også pige-pirater.. :laugh: Alt efter hvor dyre pirater du kan finde, ville jeg nok nok vælge at købe nogle stykker.. Tror der bliver mere leg ud af det med flere end bare en enkelt pirat.. (Og så kunne man evt selv lave et skib af en papkasse el. lign..)

Anmeld

7. november 2009

Johannamor-vb

Hvad med at forære hende nogle playmobil-pirater? Begge vores unger (5 & 3) er vilde med playmobil, og jeg har igennem de seneste godt 2 år set, hvordan legen udvikler sig. For tiden fører pigens figurer lange dialoger - om at købe ind, lave mad, blive hentet af mor osv. - og præcis det samme oplevede vi for to år siden med drengen. Han er der nu, hvor han laver lidt større 'opstillinger' selv. Og det er iøvrigt ham, der har piraterne (med skib, øde ø, skattekister m.m.m.), mens pigen har fået en isbod og div. tilbehør til en bondegård... samtidigt med at hun også leger med storebrors pirater og dinosaurer. Når jeg synes, at Playmobil er et godt valg til din pige er det fordi hun kan 'genbruge' rigtigt mange af tingene, også når hun er ude af sin piratperiode. Til den tid kan du supplere med et prinsessslot - og så har skattekisten og alt det andet tilbehør en ny funktion.

Anmeld

7. november 2009

Caidas-vb

Tja jeg faldt over et piratskib på trendsales i går, som vi skal hente i morgen. Det får de i julegave. Der følger enkelte pirater med, men jeg vil nok fylde lidt ekstra på, som hun kan få i kalendergave. Så må vi se om Luise får lov at lege med, men de er nu gode til at dele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.