Weekend - hvad skal I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. november 2009

Webredaktøren-vb

Så er det weekend... næsten :) Skal I noget spændende? Jeg skal til Pink-koncert i morgen - jubii!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2009

lib1982-vb

God fornøjelse til koncerten - har hørt fra flere det skulle være super :woohoo: Jeg skal hygge hjemme med mine 2 skønne drenge og søndag 'flygter' vi op til mormor & morfar. for at blive forkælet lidt :kiss: Rigtig god weekend derude :woohoo:

Anmeld

6. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Uha vi skal ikke så meget i weekenden men til gengæld skal vi noget hver weekend fra nu af og til midt i december... Denne weekend skal vi besøge en af min mands gamle kollegaer....det plejer at være super hyggeligt. Næste weekend står den på andesteg hos svigermekanikken... 22-23 november skal jeg holde fødselsdag for HELE familien.... 29 november er der julehygge i svigerfamilien....en fast tradition hvert år den første søndag i advendt....super hyggeligt men vi er ved at alt for mange mennesker samlet på et sted....vi nærmer os de 50 stk..... Den første weekend i december skal vi mødes i min families spilleklub.....en klub hvor vi mødes en gang om måneden og spiller spil og samler penge ind til et weekendophold..... Og ja så skal der jo også findes tid til at bytte julegaver med familien rundt om i DK... Så vi har nok at se til.....MEN det har vi jo selv valgt og sådan er det hvert år i november og december :) Rigtig god fornøjelse med Pink i morgen...det skulle være en super fed koncert hun fyrer af og til alle andre...... RIGTIG GOD WEEKEND :)

Anmeld

6. november 2009

Fuzzbox-vb

Vi skal bare ud og hoppe i vandpytter, hvis det fortsat vil regne :P

Anmeld

6. november 2009

Hobitten-vb

Skal ud og have fundet de sidste kalendergaver, og et par fødselsdagsgaver til de kommende weekender.. Ellers står den vist bare på hygge herhjemme..

Anmeld

6. november 2009

Det er stadig mig-vb

Vi har tre børn med influenza A, så vi skal bare ligge og se film og sumpe dag ud og dag ind ;)

Anmeld

6. november 2009

uni-gruppe-vb

Og jeg er snotforkølet, så jeg skal slappe af så meget som muligt. Lørdag skal vi til familiefødselsdag og søndag skal vi til agilitystævne.

Anmeld

6. november 2009

Pia S-vb

Ingenting i morgen. Hvis sønnen er rask skal vi mødes med min veninde og hendes søn søndag og se Et Juleeventyr og bagefter spise lidt i Lyngby Kulturhus. Glæder mig lidt til en weekend uden arrangementer i den store stil!

Anmeld

6. november 2009

MetteJ-vb

Arbejde og arbejde :-(

Anmeld

6. november 2009

Titte-vb

Lørdag skal der slappes af, og søndag skal vi på bygge udstilling, vi går nemlig i byggetanker igen....... :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.