Whuuu det sner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Ja det er godt nok tøsne så det bliver ikke liggende....men det daler ned fra himlen lige nu....elsker sne det er så hyggeligt...især hvis det falder til jul..... Elsker de år hvor der har været så meget at man ikke kan komme ud.....der har vi bare nydt frisk bagte boller og masser af varm kakao :) Det er godt nok længe siden vi har prøvet det.... Hvad med jer...hvordan har I det med sne ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2009

Pia S-vb

jeg ELSKER sne! Jeg kan sådan set også godt lide kulde og rusk - gider egentlig bare ikke heldagsregn. Og det sner også her i indre by lige nu!!!

Anmeld

4. november 2009

Rita-vb

Jeg æææææælsker sne - og sidder lige og nyder det :) Jeg er dog ikke helt vild med at skulle ud lige om snart :P Det ser ret vådt ud - og jeg foretrækker altså rigtig sne :)

Anmeld

4. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg foretrækker også rigtig sne som bliver liggende....og nej jeg bryder mig heller ikke om at skal ud og køre i snevejr osv....men ELSKER simpelthen bare at sidde ved køkkenbordet med en kop varm kakao og et eller andet kreativt og så bare kigge ud på det :)

Anmeld

4. november 2009

Webredaktøren-vb

Jeg elsker sne... på skiferien :blink: ... men iskold blæst med endnu koldere snefnug lige i fjæset, når jeg skal cykle hen og hente to børn - nej, det elsker jeg ikke. Jeg er helt klart til sommer og sol... og sne juleaften, når jeg i ro og mag sidder inde i varmen :)

Anmeld

4. november 2009

Hobitten-vb

Jeg synes sne er rigtig hyggeligt.. Sne.. Ikke slud, sjap, regn, blæst, hagl osv. Men rigtigt snevejr.. Snevejr hvor man skal ud og kælke, bygge snemænd, have sneboldkamp, gå lange ture i tusmørket og så skal ind i varmen og hygge med boller og varm kakao... :) Elsker også en rigtig frostklar dag, hvor træerne er hvide af frost og der er helt vindstille..

Anmeld

4. november 2009

Heidi Nielsen-vb

Jahhh de frostklare stille dage er helt fantastiske.....det kan se helt eventyrligt ud og så er det bare super flot :sne:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.