Nu vi taler om navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. november 2009

KristineLorenzen-vb

Hvad hedder børnene i din mødregruppe? I min gruppe har vi foruden lille Eugene (Dansk/Skotsk) også en Thor, Liv, Ferdinand, Mattheo (Dansk/Tysk) og Jahkeem (Dansk/ Jamicansk) http://www.dst.dk/Statistik/Navne.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2009

Webredaktøren-vb

Her hedder de Erik, Anne, Mathilde og så min Elliot. Så tre gode klassiske danske navne af den lidt gamle skole og så mit lidt mere engelsk klingende :)

Anmeld

1. november 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Uh... Elliot det er så sødt - Hvis jeg engang får en søn skal han også hedde sådan :) I min mødregruppe hedder de: Andreas, Phillip, Sally, Silje og så min Lucca.

Anmeld

1. november 2009

Hobitten-vb

Her hedder de noget så almindeligt som Freja, Maria, Gustav og Nicklas..

Anmeld

1. november 2009

EmiliasMor-vb

Her hed de: Natalja, Amiya, Vilhelm, Vilads, Melikas, Jessica, Liva, Sylvester, Micas, Markus og så min Emilia ;)

Anmeld

1. november 2009

KristineLorenzen-vb

EmiliasMor skrev:
Her hed de: Natalja, Amiya, Vilhelm, Vilads, Melikas, Jessica, Liva, Sylvester, Micas, Markus og så min Emilia ;)
Der er flere navne her jeg ikke har hørt før. Sjovt at de er samlet i én gruppe.

Anmeld

1. november 2009

Fuzzbox-vb

I min hed de Henrik, Søren, Isabella og så min Lea :)

Anmeld

1. november 2009

Caidas-vb

Den gang for 3 år siden hed de: Kasper, Gry, Emil, Kalle, Tobias og så mine egne Freja og Luise. Ganske ordinære vist.

Anmeld

2. november 2009

ctw1981-vb

I min mødregruppe hedder de: Zackarias, Mila, Alvin, William, Oliver, Alexander, Matthias og min egen Caroline. Emilias mor: Hold da op i er mange i jeres mødregruppe - i må næsten leje et forsamlingshus hver gang i skal ses :laugh:

Anmeld

2. november 2009

Bellis-vb

Sebastian og Mille Filip og Patrick Laura og Olivia Hjalte og Lauritz Og mine drenge Elias og Felix :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.