Nu er det jo ikke godt at vide, hvad din læge & fys har sagt. Men du skal vel tage det alvorligt, hvis to fagpersoner har frarådet dig en bestemt jobfunktion. Hvis de - som Bibi mener - har sagt, at du kan træne dig til mere styrke, så er det bare om at komme i gang (hellere i dag end i morgen), men ellers er der ingen grund til at du skal spilde din tid på en uddannelse, som du alligevel ikke kan bruge uden at blive slidt op.
M.h.t. nat- og weekendarbejde, så tror jeg ikke, det bliver et problem under uddannelsen - i de fleste uddannelser kan man tage hensyn til fx enlige mødre. Men hvis virkelig du ikke har nogen til at passe dit barn, så skal du jo ikke have et arbejde, hvor så vidt jeg ved alle arbejde på skæve tider. Kender du nogen med kun dagarbejde? Du kunne prøve at ringe til nogen arbejdspladser og høre, om det er muligt at få kun dagarbejde, eller du kunne ringe til fagforeningen, bare for at få en ide om det.
Nej, jeg tror hellere, du må en tur forbi din vejleder igen for at finde ud af, om der ikke skulle være andre muligheder...
Anmeld