Jeg kan ikke mere-kaster håndklædet i ringen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2009

EmiliasMor-vb

Hjemvendt fra jobshopping:) Min søde nabo havde en printer jeg måtte låne, så fik udskrevet 10 uopfordret ansøgninger-dejligt! Alle butikker som jeg var intresseret i fik en anøgning og har yderlige sendt 5 anøgninger afsted via mail. Så nu er det bare at vente. Og 1000 tak for jeres opmuntrene ord! Det gav mig en ny energi. Emilia fik charmeret sig gevaldigt, så der MÅ da være et job til mig, blandt dem :lol: Fuzzy: Alle disse tanker har jeg været igennem. Og jeg skal igang med en HG til sommer. Så det er bare job intil da. Jeg vil rigtig gerne have kontor uddannelsen:) Mor til to: Ja, det har jeg... I mange år! Og går stadig til det engang mellem. Igen tak for krammer:) I må have en god weekend. Lari

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Hej, jeg har lige været ude at gå og så forbavsende mange butikker i området der søger hjælp. Tag en stak ansøgninger i hånden og gå op og ned af Gl. Kongevej i morgen. Det er den 1. søndag i måneden, så der er sikkert en del af butikkerne der har åbent. Husk på at mange butikker også opruster til juleperioden nu. Håber at du har heldet med dig Knus Kristine

Anmeld

31. oktober 2009

Titte-vb

Aii, hvor jeg godt forstår din frustration. At man søger og søger og ingen vegne kommer, det er da lige til at gå i kælderen over. Jeg bander og svovler af og til over mit job, synes ikke altid jeg får løn som fortjent, synes min leder er dum af og til, irriterer mig over kollegaer og forældre der bare ikke forstår at gøre det godt nok for deres børn i min inst. MEN....... så fik jeg et dejavu den anden dag, da jeg blev sendt til tælling i børnehaven. Gled og faldt, da jeg skulle indfange et stks. 2 årig der var i færd med at stikke af, og bang, der lå jeg mellem to garderober, med en hånd der gjorde gevaldigt ondt og hævede vildt op...... Skadestuen, røntgen, og puh ha, blod og væskeansamlinger og en kraftig forstuvning, gå hjem og få ro i hånden, for det er håndroden der er skadet..... Efter TO dage hjemme, ringede jeg og meldte mig klar til fredag, kunne ikke holde det ud. Jeg HAR jo et job, en god indtægt, kollegaer der for det meste er dejlige, forældre der er søde, børn der er glade, jeg har noget at stå op til, nogen der er afhængige af at JEG kommer på arbejde, nogen der forventer noget af mig....... Så jeg har bestemt mig for, at jeg vil se det positive i mit liv, fokusere på at jeg kan glæde mig over at jeg har fast job, og ikke behøver spekulere over om jeg har penge nok til resten af måneden........ Så jeg forstår godt din frustration, håber dine ansøgninger giver pote.......Pøj pøj! Klem fra Titte

Anmeld

31. oktober 2009

Mor til to-vb

Årh hvor fedt Kristine. Jeg håber virkelig du kan komme derhen i morgen, Lari. Og dejligt at høre, at du er i bedre humør i dag. Jeg tænkte rigtig meget på dig i går aftes. Prøvede at finde nogen løsninger for dig. Desværre er der jo lidt langt til Jylland, hvor jeg bor, så det havde nok ikke hjulpet så meget:-). Har du haft nogen til at kigge dine ansøgninger i gennem for at se om der var noget der kunne være anderledes? Ellers vil jeg gerne læse en for dig, for at få nogen nye øjne på det, hvis du har lyst. Har du egt. fået produkterne fra Helene K? Og holdt de hvad de lovede?

Anmeld

31. oktober 2009

EmiliasMor-vb

Tak for dine ord Titte:) Har taget det til mig! Mor til to: Hvor er du dog skøn. :) Ja, har faktisk haft Bibi til at kigge på en af mine ansøgninger. Som blev godkendt B) -med lidt rettelser. Imorgen når jeg desværre ikke i byen, da jeg får en god veninde på besøg. Men jeg vender stærkt tilbage på jobshopping mandag. Åhhh, hvor jeg glæder mig til at fortælle jer om mit kommende job ;)

Anmeld

31. oktober 2009

Webredaktøren-vb

hvor lyder det godt at humøret er bedre idag. Skønt at du fik uddelt flere ansøgninger. Hvis du har brug for hjælp vil jeg gerne høre hvad du har at sige og læse dine ansøgninger og fortælle hvad jeg sætter vægt på når jeg modtager ansøgninger (jeg arbejder som Forretningschef hos Q8 i Rødovre), jeg har ikke brug for nogle lige nu, men vil gerne hjælpe dig, hvis du har brug for det, så sig til. og jeg krydser meget fingre for dig, det eneste der hjælper er at bliver ved og ved og ved, så skal det nok komme. men det kan jo også være svært med din dårlig ryg og knæ.

Anmeld

31. oktober 2009

Maxmor-vb

Det lyder til, at du har fået nyt gåpåmod. Hvor er det godt ;) . Held og lykke med det :) .

Anmeld

31. oktober 2009

EmiliasMor-vb

Scheibye 1000 tak for det:) Men det bliver jo til mange ansøgninger, da jeg jo søger alt. Men jag har skrevet en ansøgning idag til El-giganten, som servicemedarbejder. Den må I da godt læse igennem(scheibye og mor til to) , den skal sendes mandag! Feedback er altid godt ;)

Anmeld

31. oktober 2009

Mor til to-vb

Der er desværre fejl på min mail i øjeblikket, så jeg får ikke noget post. Men send den bare alligevel, det kan jo være det virker i morgen igen. Hvis du sender den, så send lige jobannoncen eller et link til jobannoncen med, så jeg kan se om du 'svarer' på det der bliver 'spurgt om'. Når du skriver så mange ansøgninger, så er det godt at have en skabelon at gå ud fra, men det har du sikkert allerede.

Anmeld

31. oktober 2009

Det er stadig mig-vb

Du kan også ringe til Mødrehjælpen ang økonomien - de kan sikkert få skaffet dig julekurve og den slags, så i har lidt ekstra i julen. Jeg mener man søger her i første uge i November... Ved min overbo, enlig med et barn på kontanthjælp, får nogle flotte kurve hver jul - og lidt penge fra Frelsens hær.. Bare et tip, nu jobsituationen er ved at komme på plads :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.