Aii, hvor jeg godt forstår din frustration. At man søger og søger og ingen vegne kommer, det er da lige til at gå i kælderen over.
Jeg bander og svovler af og til over mit job, synes ikke altid jeg får løn som fortjent, synes min leder er dum af og til, irriterer mig over kollegaer og forældre der bare ikke forstår at gøre det godt nok for deres børn i min inst.
MEN....... så fik jeg et dejavu den anden dag, da jeg blev sendt til tælling i børnehaven.
Gled og faldt, da jeg skulle indfange et stks. 2 årig der var i færd med at stikke af, og bang, der lå jeg mellem to garderober, med en hånd der gjorde gevaldigt ondt og hævede vildt op......
Skadestuen, røntgen, og puh ha, blod og væskeansamlinger og en kraftig forstuvning, gå hjem og få ro i hånden, for det er håndroden der er skadet.....
Efter TO dage hjemme, ringede jeg og meldte mig klar til fredag, kunne ikke holde det ud.
Jeg HAR jo et job, en god indtægt, kollegaer der for det meste er dejlige, forældre der er søde, børn der er glade, jeg har noget at stå op til, nogen der er afhængige af at JEG kommer på arbejde, nogen der forventer noget af mig.......
Så jeg har bestemt mig for, at jeg vil se det positive i mit liv, fokusere på at jeg kan glæde mig over at jeg har fast job, og ikke behøver spekulere over om jeg har penge nok til resten af måneden........
Så jeg forstår godt din frustration, håber dine ansøgninger giver pote.......Pøj pøj!
Klem fra Titte
Anmeld