Enkelt eller dobbeltdyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.723 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Jeg har altid været vild med min tykke dejlige enkelt-vinterdyne som man rigtig kan putte sig med - min kæreste foretrækker dog dobbeltdyne :S Man kan vænne sig til det, men personligt foretrækker jeg egentligt nok en enkeltdyne... Hvad bruger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Mor til to-vb

Jeg hader dobbeltdyne. Havde en kæreste for mange år siden som sværgede til det, men ikke mig. Dynen skal kunne hives i uden modstand, så man ikke vågner om natten ved det. Og så skal den kunne puttes ind mellem benene uanset om man ligger på den ene eller den anden side! Basta!

Anmeld

28. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Enkeltdyne :) Manden er en levende radiator, så skal jeg ligge udner samme dyne, så går jeg til ;) Desuden stjæler han altid min dyne, så udsigten til at ligge fuldstændig dyneløs er ikke tiltalende ;)

Anmeld

28. oktober 2009

Spunk-vb

Helt klart enkeltdyne! Det andet er kun hyggeligt hvis man ikke skal sove ;) Jeg skal helst have dynen svøbt helt tæt omkring mig, og manden ligger helst oven på sin, så en dobbeltdyne ville fungere temmelig dårligt her i huset.

Anmeld

28. oktober 2009

Riwe-vb

enkeltdyne! har helt klart store ejerfornæmmelser over MIN dyne :laugh: Havde engang i tidernes morgen en kæreste, hvor vi faktisk kun brugte en almindelig enkeltdyne - ved ikke rigtig hvordan det kunne fungere, men det gjorde det altså...

Anmeld

28. oktober 2009

Rita-vb

Enkeltdyne :) Jeg har aldrig prøvet dobbeltdyne, men kan ikke lige forestille mig at det er godt. I starten af vores forhold sov vi i en enkeltseng med én dyne :S Det kan vi ligegodt ikke nøjes med mere :lol:

Anmeld

28. oktober 2009

Bellis-vb

Dobbet :laugh: Før vi fik det, kunne jeg ikke forestille mig det - men efter, ja så er det dejligt. Og den er rigeligt stor, til at man kan putte med den. I vores seng er der 2 dobbeltdyner og 2 enkeltdyner - men manden og jeg ligger under den samme

Anmeld

28. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Bellis skrev:
Dobbet :laugh: I vores seng er der 2 dobbeltdyner og 2 enkeltdyner - men manden og jeg ligger under den samme
Nøj, I må have en stor seng ;)

Anmeld

28. oktober 2009

Hobitten-vb

Har kun prøvet dobbeltdyne nogle enkelte nætter på hotel, men det kunne vi ikke rigtig finde ud af.. Så i vores seng er der to enkeltdyner. Jeg har den ene mellem benene og så deler vi den anden.. ;)

Anmeld

28. oktober 2009

Webredaktøren-vb

altså hvad er der galt i at have to dobbelt dyner. :-) det er det vi har, så har man det gode fra begge dele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.