ideer til underholdning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg skal til 30 års fødselsdag på fredag og skal sammen med 2 veninder planlægge lidt underholdning. Gode ideer? Vi er nemlig helt blanke :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

LouiZe-vb

I køber 30 shotglas (evt. engangs) og fylder dem op med shots. Personligt har jeg kun fyldt ca. 10 med sprut og resten med mælk, juice, vand, kakaomælk osv. Og evt. også noget lidt 'ulækkert' som tomatjuice, sveskejuice :laugh: Så deler i 'Per syvspring' sangen ud til gæsterne. Den er selvfølgelig omskrevet, så den lyder: 'Har I aldrig set at (Bente) ka´ drikke, og det var én, og det var to osv...' Alt imens at fødselaren drikker i takt med sangen. Sangen fandt jeg på nettet, kan godt lede hvis du vil have det :)

Anmeld

28. oktober 2009

Hobitten-vb

Jeg har flere gange lavet et eventyr, hvor gæsterne skal være skuespillere. Jeg har læst eventyret op, og de skal spille det og læse replikker op... Inden man går igang får alle gæsterne nogle små lapper papir, hvorpå de skal skrive et ord, en sætning, et slogan el. lign.(de ved ikke at det er 'replikker' til skuespillerne) som ingen får at se endnu. De samles ind og blandes i en hat el. lign. Skuespillerne udpeges og udklædes (med enkelte ting - som fx krone og kappe til en konge) Jeg læser så op og skuespillerne skal spille det de hører. (man kan gå mange gange rundt for at komme op af en vindeltrappe..) Når jeg så fx siger: 'Så sagde kongen' tager kongen en lap papir og læser op. :P Det bliver aldrig det samme eventyr, og de gange jeg har lavet det, har det været ret så sjovt. (I et enkelte selskab også ret sjofelt - men det er jo op til gæsterne..) :laugh:

Anmeld

29. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ha ha... Det lyder da virkelig sjovt. Det er ikke sikkert jeg når at lave den til imorgen, men den skal helt sikkert i brug en anden gang! Tak for det :0)

Anmeld

29. oktober 2009

Hobitten-vb

Har siden i går endevendt mit hovede, for at komme i tanke om, hvor jeg har gjort af det eventyr jeg har brugt.. Et kort et med 8 (tror jeg) roller. Det var nemlig nemt at gå til.. det eneste der kunne tage tid på forhånd var at finde rekvisitter.. Men væk er det.. :angry: Ved lige præcis hvilken skuffe det lå i, i det gamle hus.. Men flyttede i dec sidste år, sååee.. :unsure: Kan huske at jeg fandt det på nettet for 5-7? år siden, men selvfølgelig ikke hvor.. :huh: Men ellers prøv at kigge på festdoktoren.dk el. festabc.dk Der er flere ideer.. Håber I får en god fest.. :)

Anmeld

29. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

ok, det vil jeg prøve og mange tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.