Jul....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg ved godt det kun er oktober, men jeg er bare en rigtig julegris og jeg glæder mig bare sådan til juletiden :woohoo: Synes bestemt ikke om de tidlige reklamer med jul og andet af det kommercielle ( det bestemmer man vel selv havd man gør til ), men det er sgu da hyggeligt med julen. Jeg glæder mig til at høre julemusik med min datter, bage kager og lave konfekt, pynte op i vores nye hus, være sammen med familien og venner, drikke gløgg og spise æbleskiver og alt det andet der gøre julen til noget helt særligt.. Sorry folks - men det skulle bare lige ud ;) Er nok i bund og grund bare lykkelig for min familie.... Er der andre 'jule-mennesker' derude???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Riwe-vb

he he jeg er også et jule menneske, men nok mest i december ;-) Jeg glæder mig til denne første jul med den lille, selvom hun på det tidpunkt kun er knapt 1 år tror jeg det vil spille en rolle at hun (og hendes lidt yngre fætter) er med :-) Jeg er en af dem der altid har pyntet op til jul (også de år hvor jeg har boet alene) og ER startet på at brodere en pakkekalender til den lille. At den så ikke lige når at blive færdig til i år opdager hun nok ikke ;-)

Anmeld

22. oktober 2009

Spunk-vb

Jeg glæder mig også til julen. Generelt synes jeg, at det er alt for tidligt med nisser og ting og sager i butikkerne (bortset fra pebernødder som jeg har et afhængighedsforhold til), men jeg kan nu godt lide julen - i december. Har fødselsdag i november, og den skal altså overstås før jeg kan glæde mig til jul. Men i år er det lidt anderledes - får jeg mit første barn snart (lige om lidt forhåbentlig), og min mand og jeg skal have barsel sammen resten af året, så jeg forventer at der bliver en del småkagebagning, julesange, æbleskiver og familiebesøg - det glæder jeg mig allerede til. Har da også allerede fået fat i en nissehue i lilleputstørrelse...

Anmeld

22. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

ELSKER også bare julen :) jeg har også fødeselsdag i november og vil gerne have den 'overstået' før jeg sådan rigtig kan jule.....men har da købt de første pakker til pakkekalenderen og kan heller ikke helt lade være med at kigge julepynt i de butikker der allerede har fundet det frem :blush: Skal rigtig julehygge i år...er sygemeldt indtil jeg går på barsel til jul så jeg har masser af tid til at lave julekort, julepynt osv.... Det er nu fedt at have fødselsdag i november for de fleste af ens fødselsdagsgaver kan byttes helt frem til januar....det har jeg nu altså benyttet mig af et par gange :blush:

Anmeld

22. oktober 2009

Signe1704-vb

Jeg ELSKER også jul. Glæder mig til at bage med børnene. Jeg får altid bagt meget mere end der bliver spist, men pyt med det :P Vi skal også lave julegaver i hemmelighed til farmand :whistle: Det bliver så hyggeligt. Jeg er på barsel så der er god tid til at hygge i år. Kan næsten ikke vente :)

Anmeld

22. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Jeg ÆLSKER julen :D Jeg er et mega-julemenneske, MEN jeg juler af princip først fra midten af november :) Min nabo julepynter altid den 15. november, så der har jeg sat et stort ok ved juleriet :)

Anmeld

22. oktober 2009

Sofies mor-vb

ÆÆÆlsker oz julen :laugh: Skal for første gang i 9 år ikke pakke ca. 1000 julegaver ind i november/december :woohoo: Skal til gengæld holde jul for 14 personer, men har jo tiden. :silly: vi fordeler arbejde og indkøb, så jeg kun skal lave noget af det. Glæder mig til vi skal sætte lys op udenfor og have mine fine lyshjerter i vinduerne. Ikke så godt med al julesnoldet når man er på kur :blink: Meeeen mon ikke det går, ellers må jeg løbe i døgndrift med hundene for at forbrænde snoldet :woohoo:

Anmeld

23. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

På trods af at baby kun er 6 måneder til jul, så er vi fast besluttede på at begynde vores egne traditioner. Denne jul skal dog holdes med svigerfamilien i Skotland, så det bliver ikke helt op til mig på selve dagen.

Anmeld

23. oktober 2009

Hobitten-vb

Julen er så absolut også et af højdepunkterne her i huset.. ;) Især efter vi har fået børn (selvom jeg har nu altid været lidt tosset med julen..) Elsker at pynte op, lave pakkekalendre, køre ture og kigge på julelys, hygge om familien, finde de perfekte julegaver, (den store slikskål på bordet hele måneden.. :blush: ) , julekalendrene i fjernsynet osv osv... Men er også en af dem, der synes julen hører til i december måned.. :)

Anmeld

23. oktober 2009

Maxmor-vb

Har ikke rigtig pyntet op til julen i mange år, men når nu Max er blevet så stor, slipper vi nok ikke :). Har til gengæld altid godt kunne lide at finde de helt rigtige gaver til familien. I år skal vi holde jul på Fanø hos min gamle bedstemor. Det var også der, vi holdte jul hvert år, da jeg var barn, så for mig er det det, jeg forbinder med juleaften :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.