Hold kæft hvor er de smarte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Spunk-vb

Jeg har lige haft en telefonsælger fra Falck i røret. Han vidste tilfældigvis lige, at i dag er min terminsdag.... Han sagde, at det faktisk er dem der betaler for den babybox man får i Babysam, så det var derfra han havde oplysningen. Intet i denne verden er jo gratis - det vidste jeg godt - troede bare, at 'betalingen' bestod i at pakken jo faktisk er fyldt med reklame. Synes egentlig at det er lidt usmageligt at være så lusket. Tænk engang - nybagt eller næsten mor - man går jo vildt op i at beskytte sit barn og vil jo gøre hvad som helst - og så ringer de lige og tilbyder en småbørns-pakke der koster mellem 800 og 1200 kr. om året. Sagde pænt nej tak - det er jo ikke sælgerens skyld, og jeg har selv arbejdet som telefonsælger engang hvor jeg ikke kunne få andet arbejde, men jeg synes altså ikke at det er god stil fra Falcks side...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Tja, jeg oplevede nøjagtig det samme under min første graviditet. Det var bare en fra Vores Børn, der ville sælge abonnement ;) Måtte jo så desværre meddele hende at jeg ikke var interessert da jeg havde aborteret :( Hende der ringede var godt nok led ved det :blush: Men det kunne hun jo sådan set ikke gøre for. Men blev da lidt småirriteret for jeg synes da også det er lidt for smart at gøre sådan...

Anmeld

22. oktober 2009

kongster-vb

There is no such thing as a free lunch! Jeg må indrømme at jeg har undret mig over tråde herinde hvor folk efterlyser links til gratis ting. Når man giver sin adresse, telefonnr eller andre oplysninger væk (fx terminsdato) så er de guld værd! Lister med oplysninger på folk, der frivilligt klikker på reklamer/'få gratis ting'/'få rabat på ugeblade' etc sælges for gode penge...

Anmeld

22. oktober 2009

Mor til to-vb

Må de overhovedet det? Mener da at man skal vide noget om hvem der får ens oplysninger og at man skal sige ja til at blive kontaktet pr. tlf.????

Anmeld

22. oktober 2009

Hobitten-vb

Mener også at det står i 'betingelserne' når man bestiller de der babypakker. Så det kan vel ikke helt komme som en overraskelse.. Tror jeg blev ringet op af både Falck, Vores Børn, Bo Bedre og en bogklub.. Men der er jo ingen købe-tvang, man kan jo bare sige pænt nej tak.. ;) :)

Anmeld

22. oktober 2009

Hobitten-vb

Der står også i de der 'betingelser' hvem de deler oplysninger med..

Anmeld

22. oktober 2009

Spunk-vb

Hobitten skrev:
Der står også i de der 'betingelser' hvem de deler oplysninger med..
Har måske ikke fået læst dem grundigt nok - ved da absolut at man ikke skal forvente at få noget gratis - men blev alligevel noget overrasket over, at det var Falck der ringede. Siger nu altid nej tak så pænt som muligt, for synes virkelig at det er synd for dem der er nødt til at arbejde som telefonsælgere.

Anmeld

22. oktober 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Nej det må bestemt ikke være et attraktivt job at være telefonsælger. Men de er jo bare ansat til at udføre et job ligesomalle vi andre. De møder nok bare flere sure mennesker end de fleste :(

Anmeld

22. oktober 2009

Mor til to-vb

Det er bare mærkeligt, at jeg aldrig er blevet kontaktet... Men jeg er også så forsigtig med hvem jeg deler oplysninger med. Men har da både fået fra Baby-Sam, Matas og Libero. Hmm...

Anmeld

22. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Jeg er heller ak´ldrig blevet kontaktet af nogen....har da også fået babybox fra babysam, matas og libero da jeg ventede den første.....men så kan det jo være vi bliver kontaktet den her gang...har nemlig hentet fra babysam og matas idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.