Rutiner! Min bare r..!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Mor til to-vb

Årh hvor er jeg træt af rutiner. Jeg vil være impulsiv! Jeg vil have tid til kreativitet! Tid til fordybelse! Til at spise aftensmad klokken 21 og gå i seng klokken 2 og sove længe! ARGH. http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/djvel.gif Men jeg ammer stadig en dreng, der ikke vil tage sutteflaske. Pigen har brug for aftensmad senest klokken 18, og så er det putte putte godnat osv. Jeg HADER det lige nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Man kan nemt føle sig låst lidt i daglidagen! Nogen gange savner jeg, at vi tager et sted hen på dne helt store travetur, og spiser ude, meget sent. men det kan man jo ikke, når Lea er med - hun kan jo ikke holde til det :/

Anmeld

21. oktober 2009

kongster-vb

Åh det kan jeg godt huske, det der! Nu hvor ungerne er større er der lidt mere frirum, men stadig går det da for meget i rutiner ind imellem. Det kan være godt at lave bare lidt om. Server rugbrødsmadder kl 18.00 for børnene ind imellem og spis så voksenmad kl 21. Lej en film og se den sammen - gør noget ud af det, åbn en flaske vin på en onsdag, køb noget god chokolade, tag dynen med i sofaen. Hvis I kan få børnene passet bare en time så glem alt om at lave noget fornuftigt - lad vasketøjet flyde og elsk, gå på museum, spis på café. Små ting kan være nok til at få energi til alle rutinerne igen!!

Anmeld

21. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Ja de der rutiner er bare for trælse ind i mellem.... vi er så småt begyndt at ændre lidt på dem.....før spiste vi aftens mad kl 17:30 sharp da vores dreng ikke kunne vente......men nu bliver den tit 18 - 18:30 inden vi spiser og han reagerer ikke på det overhovedet....middagsluren er der også ændret på...nu sover han ikke mere i weekenden og i hverdagene 'hviler' han en time på en madras indenfor.....og igen ingen reaktion andet end nu har vi nattero :klap: :klap: det havde vi ikke før....og han siger intet til det og han er frisk HELE dagen, vi har ingen ulvetime eller noget... Dog varer det ikke længe før vi skal til det med rutinerne igen....til februar kommer der en lille ny og så starter vi jo næsten forfra :)

Anmeld

21. oktober 2009

Mor til to-vb

Heidi Nielsen skrev:
Ja de der rutiner er bare for trælse ind i mellem.... vi er så småt begyndt at ændre lidt på dem.....før spiste vi aftens mad kl 17:30 sharp da vores dreng ikke kunne vente......men nu bliver den tit 18 - 18:30 inden vi spiser og han reagerer ikke på det overhovedet....middagsluren er der også ændret på...nu sover han ikke mere i weekenden og i hverdagene 'hviler' han en time på en madras indenfor.....og igen ingen reaktion andet end nu har vi nattero :klap: :klap: det havde vi ikke før....og han siger intet til det og han er frisk HELE dagen, vi har ingen ulvetime eller noget... Dog varer det ikke længe før vi skal til det med rutinerne igen....til februar kommer der en lille ny og så starter vi jo næsten forfra :)
Jeg havde det heller ikke sådan før vi fik lillebror. Det er bare noget andet med to børn, specielt når den ene er så lille at det er svært at lave noget sammen. Så NYD den tid der er nu :laugh: Ved jo du har bækkenløsning :angry: Men prøv for det bliver bare noget andet med to børn. Selvom det også er nemmere. Det der med at servere rugbrød for datteren, har vi også ind i mellem gjort og så lavet noget lækkert til os selv. Bare for at bryde rutinerne. Eller også har vi taget rugbrødsmadderne med på legeplads eller til stranden og taget hjem til ungernes sovetid. Og ja det er rart at have en times fri ind i mellem, og vi er faktisk også gode til at hygge os, både hver for sig og sammen. Men alligevel. Ved dog at det kun er et spørgsmål om tid, men hvor ville jeg ønske (og alligevel ikke) at det var mig der kunne tage på arbejde fra 8-16.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.