Drekloks!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

EmiliasMor-vb

Ja, det er hvad Emilia har- *GRRR* Hvis ikke jeg reder hendes hår HVER dag.. -men det gør jo SÅ ondt på hende og mig... Hun har knald tørt hår bag på og olie i håret virker ikke. Jeg vasker hendes hår med neutrals baby shampo, og reder hendes hår GODT mens hun er i bad. Det gør ikke ondt på hende. Men hvad dælen skal jeg gøre? Hendes hår er jo ikke som alle andres og kan derfor ikke bare bruge hvad som helst- og så er der så meget af det. *HULK* Kan i anbefale noget til hendes hår? Hun har MEGET sart hud(har børneeksem) Så der skal intet parfume m.m. være i. På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

Kan du ikke finde noget balsam uden parfume og prøve med det ?

Anmeld

19. oktober 2009

EmiliasMor-vb

Har prøvet... Men måske det er noget forkert jeg har brugt?

Anmeld

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

Du skal nok finde noget til meget tørt hår :)

Anmeld

19. oktober 2009

Det er stadig mig-vb

Min ældste biologiske søn har også afrohår, og jeg kan varmt anbefale dig at gå i en afroshop og få noget til din datters hår!! Har du ikke en afroshop i nærheden, så skal jeg personligt tage derned for dig, finde noget godt, og sende det til dig!! :laugh: Da min søn var såden 4-5 år gammel, måtte vi gå ned i afroshoppen og få flettet hans hår så der kom styr på det.. Nu hvor han snart er 18, er hans hår nærmest kronraget (American flat) frisure..... Og skulle der engang komme lus i sådan et hår, så er jeg også ekspert i dét :laugh: :laugh:

Anmeld

19. oktober 2009

Det er stadig mig-vb

...........min søn havde også dreadlocks på et tidspunkt, det var faktisk meget sødt.

Anmeld

20. oktober 2009

kongster-vb

Kan kun tilslutte mig Helene - afsted til afroshoppen og få specielle kamme og shampoo. Strukturen i afrohår er helt anderledes end i glat hår, så der skal særlige midler til. Prøv evt at ringe til Afro Shop Gasværksvej 19 A 1656 København V Tlf: 38608510 Måske kan de sende dig produkter eller henvise dig til et sted som kan

Anmeld

21. oktober 2009

AyLa-vb

Hej Min datter har også meget, og langt hår som er helt umuligt at rede. Jeg bruger en børnebalsam fra Urtekram, den er så vidt jeg har kunne læse mig frem til parfume og parabenfri. Jeg har købt den i bilka, og ved at serien fås i flere af de store supermarkedskæder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.