Hvor ofte pudser i vinduer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

Det har ellers været noget jeg ordnede 4 x årligt. Men efter vi er flyttet i et plan, sker det maks. 2 x årligt :blush: Det er sgu ellers så taknemmeligt et job :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

KristineLorenzen-vb

Vi nåede at bo her i 9 måneder inden vi fik dem pudset :-(. Det hang mig ud af halsen og jeg talte om det non-stop i 4 måneder inden jeg en dag tog tyren ved hornene. Måske var det fordi nogen taggede på den ene rude en lørdag nat...?

Anmeld

20. oktober 2009

kongster-vb

Ca en gang om året tror jeg :-) Jeg kan godt lide når de er pudsede men der er så meget andet rengøring som kommer først så jeg når det sjældent. Min rengøringsstandard er ikke helt så høj som jeg kunne ønske, men der er altid lige noget andet vi skal (hellere vil :)) og så får det lov at flyde. Husker på et skilt jeg engang så: Hellere lidt skidt i krogene end et rent helvede... Og tænker så på at ungerne nok synes det er vigtigere at jeg leger med dem end at vinduerne er pudsede...

Anmeld

20. oktober 2009

Frederikkes Mor-vb

:skrap: Hjemme hos os er det min mand, der tager sig af vinduespudsningen, for han er semi-prof forstået på den måde at det er hans bi-beskæftigelse. Men sjovt nok får vi kun pudset 1-2 gange om året, mens kunderne får pudset hver anden måned. Og for at det så ikke skal være løgn så går manden hen og brækker ryggen på sit rigtige arbejde, så nu har vi snart ikke fået pudset i et helt år. Jeg mener helt ærlig, er det ikke bare en for dum undskyldning at bruge for at slippe?? :woohoo: Nej seriøst, han har brækket ryggen, men kommer sig heldigvis 100%, og starter nok jobbet igen omkring december. Og et eller andet siger mig at han pudser alle kundernes vinduer før vores. De har stået og skreget lige siden maj 'er du ikke snart rask, please, please' tigger de, og pengene mangler han vist også.

Anmeld

20. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Jeg tror at det er 2 år siden, at jeg sidst pudsede mine :blush: Da jeg boede i lejlighed, havde jeg en vinduespudser der kom 1 gang om måneden... Ham savner jeg! <3

Anmeld

22. oktober 2009

Riwe-vb

hmmm her sker det heller ikke så tit - Hver gang efterårssolen eller forårssolen begynder at sende sine afslørende stråler mod vores ruder begynder jeg at tænke på det. Det vil sige jeg er lige startet på at tænke på det... Men jeg regener bestemt ikke med at være færdig med denne tænkning før vi når 1. december og julepynten skal op. Den KAN bare IKKE hænge i beskidte ruder. Det samme gentager sig til foråret, skal lige bruge et par måneder til at tage mig sammen. Det burde ellers ikke være så selmt når man bor i en 1v'er i stuen ;-) Mht rengøringen er vi blevet en hel del bedre efter vi er blever forældre, det sker en gang om ugen. Da vi bor forholdsvist småt og i stuen bliver her bare ufatteligt beskidt på meget kort tid. Og så er min mand rigtig god til det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.