Edderkopper i bananerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Da jeg var lille overhørte jeg en historie om en potteplante, der havde gemt på edderkoppe-æg, og en dag vrimlede det ud med store edderkopper i parcelhus-kvarteret :woohoo: Ja, det skræmte mig fra fire-årsalderen og årevis frem... Nu er der så fundet en fugleedderkop i bananerne i et supermarked i Humlebæk :ohmy: Puha, jeg kan lige forestille mig, at man som altid stikker hånden ned blandt klaserne for at finde de bedste bananer, og så kommer der lige et kryb kravlende... uhhhhh. Jeg kommer vist ikke til at købe bananer i dag :angry: ... og hvad med rotter og slanger op ad toiletet? Er det mon en vandrehistorie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Mor til to-vb

Uhuhuhuhuhu. Godt jeg bor i Jylland. Her avler vi nemlig vores bananer selv...:-D Føj, føj, føj. Det er jo ren Araknofobi film fra 80'erne.

Anmeld

19. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Total skræmmende :) jeg hader edderkopper i forvejen så jeg køber heller ikke bananer idag :) Har også hørt de historier der bliver nævnt...om det passer ved jeg ikke men lidt skræmmende er det da :)

Anmeld

19. oktober 2009

Fuzzbox-vb

En jeg arbejde med, havde engang været hos en købmand, og der fandt hun en KÆMPE fugleedderkop, da hun pakkede bananer ud :blink: Som hun beskrev det 'Jeg løb og løb og løb, og gik først ind i lageret igen, da jeg fik af vide, at edderkoppen var mast - dagen efter!' havde det været mig, så var jeg slet ikke kommet igen :blush:

Anmeld

19. oktober 2009

Det er stadig mig-vb

Tja ca en gang om året kommer der en sending med edderkopper i bananerne, men de kommer engang i mellem også med de små stuepalmer....hvor de ligger i bunden af jorden mellem jord og potte. For nogle år siden havde jeg selv fået sådan en plame med hjem, men på det tidspunkt jeg opdagede edderkoppen var den død - jeg ville plante palmen over i en større potte og så lå den dér helt tør. Indrømmer, at jeg fra den dag aldrig har købt palmer. Men jeg skal altså ha' bananer i dag :) Sad lige før og læste en artikel på Ekstrabladet om en dreng der hørte knaselyde fra øret, og da han begyndte at få rigtig ondt gik de til lægen. Da lægen skyllede øret kom der to store edderkopper ud, den ene var død og den anden levede. Drengen synes det var vildt spændende at have haft to edderkopper i øret, så han fik begge to med hjem som et minde. Fy føj da!! Og gyyyys.

Anmeld

19. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Aiiii hvor klamt...edderkopper i øret....føj....kan man slet ikke mærke de kravler rundt derinde ??? adr :)

Anmeld

19. oktober 2009

Hobitten-vb

HADER eddekopper... Synes historien om edderkoppen i bananerne er skræmmende - og det er hørt mange gange efterhånden.. Men i øret... :blink: :blink: :S Uha, får det helt skidt.. Og alle de historier om folk der kommer hjem fra ferie med en byld, og så går der pludselig hul og det vælter ud med eddekopper... puha..

Anmeld

19. oktober 2009

Fuzzbox-vb

YYYRK! :S Edderkopper i øret, stueplanter og de små bumser som oftest kommer fra solcremen - WADR! :blink: Nu sidder jeg helt og bliver nervøs for den håndfuld bananer jeg har liggende i køkkenet :blush:

Anmeld

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

Mor til to skrev:
Uhuhuhuhuhu. Godt jeg bor i Jylland. Her avler vi nemlig vores bananer selv...:-D Føj, føj, føj. Det er jo ren Araknofobi film fra 80'erne.
OK det var dråben.....vi flytter til jylland :laugh: Har lige set det i nyhederne....godt man ikke arbejder i den brugs :S Seriøst jeg måtte sige op :blink:

Anmeld

19. oktober 2009

Sofies mor-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Tja ca en gang om året kommer der en sending med edderkopper i bananerne, men de kommer engang i mellem også med de små stuepalmer....hvor de ligger i bunden af jorden mellem jord og potte. For nogle år siden havde jeg selv fået sådan en plame med hjem, men på det tidspunkt jeg opdagede edderkoppen var den død - jeg ville plante palmen over i en større potte og så lå den dér helt tør. Indrømmer, at jeg fra den dag aldrig har købt palmer. Men jeg skal altså ha' bananer i dag :) Sad lige før og læste en artikel på Ekstrabladet om en dreng der hørte knaselyde fra øret, og da han begyndte at få rigtig ondt gik de til lægen. Da lægen skyllede øret kom der to store edderkopper ud, den ene var død og den anden levede. Drengen synes det var vildt spændende at have haft to edderkopper i øret, så han fik begge to med hjem som et minde. Fy føj da!! Og gyyyys.
OK Helene HVORDAN skal man nu få lukket et øje i nat :blink: :blink: :blink: :blink: Fy for h...... det er megaklamt....jeg var sgu endt på den lukkede hvis de sad i mit øre :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.