...og så er vi forresten naturister !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Sofies mor-vb

http://www.youtube.com/watch?v=8x5XDpxZfoI Herre grineren :woohoo: :woohoo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Laurie-vb

Jeg ELSKER den reklame!!! Den varmer sådan, ikke?

Anmeld

16. oktober 2009

Sofies mor-vb

Jo den er fantastisk, især da 'hun' kaster sit luksus legeme på bolden, og så pletterne til sidst der skal dække kønsorganerne. hans megalille hendes megastor :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

16. oktober 2009

Sofies mor-vb

tænk hvis ens naboer gik rundt nøgne :blink: Grimme grimme billeder i mit hoved :laugh:

Anmeld

16. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

He he he ja det er en fantastisk reklame :) er ved at flække af grin hver gang den kommer på skærmen.... :laugh: MEN hvem er det der spiller Britta ??? Vi har en kæmpe diskution på arbejdet om hvem det er....nogle siger Søs Egelind (synes ikke helt det ligner hende ) andre siger Peter Frødin (Sunes heller ikke det ligner ham...mest på højden)....nogen der kan give en hjælpende hånd ??

Anmeld

16. oktober 2009

Bellis-vb

Hæhæ ja, jeg synes også den er morsom :laugh: Det skulle være Peter Frödin og Kirsten Lehfeldt, der er Britta og Claus.

Anmeld

16. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Ja Kirsten Lehfelt er jeg ikke i tvivl om.....og kan nu også godt se det er Peter Frødin....de er squ godt klædt på :laugh: :laugh: eller ikke.....

Anmeld

16. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Jeg ELSKER den reklame :D Der er nogle naboer, jeg godt kunne tænke mig var naturister, og nogle, som jeg helst så aldrig blev det ;)

Anmeld

16. oktober 2009

Hobitten-vb

Hæ hæ.. Ja den er sq da for sjov.. :laugh: :laugh: Herhjemme kan vi heller ikke holde latteren tilbage når den er der.. Synes ellers det er længe siden der har været nogle gode/sjove reklamer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.