Babypakker :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Ved der ligger en tråd med links til gratis babypakker et eller andet sted her på debatten men kan ikke finde den....så derfor en tråd med samme emne..... Har lige bestilt fra babysam og matas men er der ikke mange flere ??? Har I nogle links man kan tjekke ud ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

LouiseHH-vb

Hejsa! Jeg troede også at der var mange flere, men det er der desværre ikke, for mange af pakkerne er lagt sammen. Der er dog hos libero også, der skal du bare gå ind på deres hjemmeside og tilmelde dig, så får man to pakker ;-) Der findes også mange af de der pakker, hvor det så koster 39 kr. i porto, men er b.la. at der er noget der hedder Peter plys klubben, men er ikke sikker og jeg ved ikke hvor meget man så binder sig for. Held og lykke i jagten på de gratis glæder ;-) Mvh. Louise

Anmeld

15. oktober 2009

Mor-3-vb

ved økobarn har en pakke også..

Anmeld

15. oktober 2009

Hobitten-vb

Jeg ledte også nettet tyndt da jeg ventede mig sidste gang, syntes jeg fik så mange pakker da jeg ventede den første.. Men der er åbenbart ikke så mange mere.. :dry: Kunne også kun finde Matas, Babysam og Libero Man kan også melde sig ind i en babyklub ved beauvais og få gratis smagsprøver på grød.. Der er ikke meget i, men lidt har også ret.. :laugh: www.boernemad.dk

Anmeld

15. oktober 2009

Caidas-vb

Jeg googlede babypakker og fandt bl.a en side med en liste: libero.dk gratisbarnevogn.dk matas.dk pampers.dk babysam.dk bornemad.dk babyfree.dk Prøv selv at google - der var 13.500 muligheder

Anmeld

16. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

Tak for alle jeres svar.....har lige søgt på google og der er rigtig mange muligheder så dem skal jeg lige have kigget igennem :)

Anmeld

16. oktober 2009

LouiseHH-vb

Hej igen.. Mener bare at der er noget med, at hvis man har meldt sig ind i libero så kan man ikke også melde sig ind i beavais, fordi de allerede indgår i noget samarbejde.... sådan forstod jeg det i hvert fald... Og Pampers er gået sammen med babysam... Men er forresten kommet i tanke om, at inde på tena lady kan man bestille nogle vareprøver på bind gratis.. (hvilket jeg har hørt at man ikke kan få for lidt af efter fødslen ;-) )

Anmeld

16. oktober 2009

LouiseHH-vb

Desværre kan man heller ikke længere få babypakke hos økobarn... :-(

Anmeld

16. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Når du alligevel er herinde, så kan du ude til venstre klikke på gratis Babybox - vi samarbejder nemlig med Babysam og denne gratis pakke :)

Anmeld

16. oktober 2009

Heidi Nielsen-vb

He he he web......babybox er afhentet idag :) :) og der var en masse gode ting i.....meget er forandret siden min første fødsel :) men vores børn er stadig med.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.