For dælen da også, jeg vil jo SÅ gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. oktober 2009

EmiliasMor-vb

Starte uddannelse! Kæft man det er svært, når man ikke har en gynmasial uddannelse. :( Jeg vil SÅ gerne læse til kontor eller receptionist. Men mangler en praktikplads.. Hvorfor skal det være så svært? Jeg søger og søger på en masse jobs og praktikpladser, men hører INTET! :evil: Og så har jeg dårlig ryg og knæ, som lige nu tager livet af mig.. og er høj på smertstillende 24/7. Føler alt og alle kan rende mig, et hvis sted og har lyst til at begrave mig under dynen. Tror vist også sæsonen for vinterdepresion er sat igang herhjemme. øv øv og atter øv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Leif sucks på det område! Jeg vil også gerne have noget, metalindustrien er død, så det ville være nemmere, hvis jeg havde en gymnasiel uddannelse :/ Men vi må vel bare acceptere, at lilge pt, mens den her finanskrise står på, så er der ingen der vil have os ;)

Anmeld

8. oktober 2009

EmiliasMor-vb

Ja, du har ret.. De ved sku ikke hvad de går glip af B)

Anmeld

9. oktober 2009

Mor til to-vb

Kan I ikke tage en gymnasial uddannelse? Eller er det helt umuligt med økonomi osv.? Så er der jo også noget at rive i i mens. Er de ansøgninger uopfordrede? For du kan altså godt tillade dig at ringe eller troppe op der hvor du har søgt, og høre om de har modtaget din ansøgning og hvornår der er noget ledigt, der kunne have interesse for dig. Jeg ved godt det er svært at bevare motivationen, men jeg tror desværre det er den eneste mulighed. Held og lykke og tanker herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.