Termotøj - hvilket mærke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

Hobitten-vb

Vi skal have fat i et sæt termotøj til ham på3½, men er lidt i tvivl om hvad vi skal vælge... Har et sæt Elka som han har brugt i 2 år, og det har vi været rigtig glade for - god kvalitet, dejligt blødt, fylder ikke meget i tasken, gummibelægning på både knæ og bag, holder småregn og fugt ude.. Men nu stumper det nærmest over det hele.. Men det fra Elka er s.. lidt kedeligt at kigge på.. Fåes kun i navy el rød.. Er der nogen der har erfaringer med andre mærker af samme kvalitet?? Som måske fåes i lidt sjovere farver??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Lea har et termosæt fra Føtex, og det virker rigtig godt lige nu :) Det er også dejligt let, og snavs sætter sig ikke så nemt på det :)

Anmeld

8. oktober 2009

Caidas-vb

Det termotøj vi har lige nu er fra Termoland. Fås i rød, sort, blå. Måske også kedeligt, men vi har valgt det sorte til pigerne. Både jakke og bukser koster pr del str 80-110 = 178 kr str 120-130 = 198 kr

Anmeld

8. oktober 2009

Caidas-vb

Sidst havde vi termotøj fra BIKA. Det var kraftigt, men lidt stift i det. Det var også lidt kort i ryggen. Fylder en del når det skal pakkes. Til gengæld fåes det i mange farver. Kan ikke huske prisen

Anmeld

9. oktober 2009

Hobitten-vb

Har kigget på alt hvad jeg har været i nærheden af i diverse forretninger( bl.a. Bilka og Føtex), men synes nemlig det er noget kraftigt/stift i det.. og det skulle jo gerne kunne bruges under regntøjet også, uden at det bliver for 'kluntet'. Og det er lidt svært at 'mærke' på tøjet når man kigger på nettet... :) Så jeg ender nok med at købe det fra Elka igen - og knægten er sq nok ligeglad, det er jo bare mig der synes han godt må se lidt smart ud ;) men kvaliteten er jo klart vigtigere end udseendet..

Anmeld

15. oktober 2009

Mor til to-vb

Det termotøj jeg har været i nærheden af er også stift at mærke på. Men jeg synes det ændrer sig når det bliver brugt. En i min datters dagpleje har noget fra Tinyminymo eller hvad det nu hedder og det fås i flere farver. Selv har jeg lige købt Cirkeline i Netto for 149,-. Det dyreste er ikke nødvendigvis det bedste er min erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.