Ja så er jeg hjemme igen efter den fedeste og mest afslappende ferie jeg nogensinde har haft.
Vi var i Tyrkieet på et resort der hedder Letoonia.....nogle andre der har været der ???
Det er det mest fantastiske sted....et paradis kan man vel næsten kalde det....der var så flot, så stille og så roligt og så skulle vi ikke løfte en finger overhovedet hele uge.....vi lå og dasede ved en af de 4 privat strande eller en af de 12 swimmingpools....gik op i baren og hentede hvad vi ville drikke eller spise i løbet af dagen......morgen, middag og aften satte vi os til bords og blev serviceret til den helt store guldmedalje......
Stedet er meget ukendt for danskere....vores guide sagde at der var vel mellem 200-300 der besøger stedet hvert år hvor der måske er 50000+ der besøger steder som Antalya eller Alanya hvert år....og jeg kan kun sige at får man tid og råd så er det bestemt et sted der værd at besøge.......i denne uge hvor vi har været der var vi de eneste danskere der var der....ugen før havde der været 26 og i næste uge kommer der 30...
En kæmpe stor oplevelse :)
Anmeld