Tjae... Godt spørgsmål..
Jeg har jo også en på 5 mdr og en på 3½. Og den store kan godt kræve en del opmærksomhed når han er hentet i børnehaven (eller holder en fridag), så har lige siddet og tænkt over hvad vi egentlig laver.. :huh:
Vi bruger faktisk en del tid på gulvet i stuen. vi slæber Maltes biler/traktorer/lego el. lign. med derind og så leger vi.. Nicklas kan bruge lang tid på at kigge på at Malte leger, hvis bare han får et stykke legetøj også, (som han kan sutte lidt i..)og så ligger han lidt på gulvet og sidder lidt hos mig på skift, så jeg kan lege lidt med dem begge. Men vi kan jo ikke lege hele tiden ;) De er begge med i køkkenet når vi laver mad, så går vi og synger lidt, eller snakker om hvad der er sket i dag..
Vi går også ture med barnevognen, og kan bruge lang tid på at kigge på myrer, blomster, traktorer på marken osv.
Malte er heldigvis også så stor at han godt kan forstå at der er nogle ting der må vente til far kommer hjem og kan tage Nicklas, mens Malte og jeg bruger en time sammen.
Det lyder vist rigtig nemt (når jeg nu lige læser det igennem..), men nu er Malte også rigtig glad for Nicklas, og elsker når han kan få ham til at grine :silly: , og kan som regel godt acceptere at de skal være der begge to.
Anmeld