Eva skriver:
Hvordan var det, det var...vaccinen kommer først i oktober, ikke??
Jeg er ret bekymret for min ældste søn og vil gerne have at han får den vaccine...vi skal til en forundersøgelse pga hans sygdom her i sep. mon ikke det bare er deroppe jeg skal tale med dem?
Kan slet ikke ha' at jeg skal gå og være bange for sådan noget, men omvendt så må man jo handle og kræve sin ret, ellers sker der jo ikke noget...
Hvad tanker har I gjort Jer og er der nogen af Jer der skal vaccineres?? I sverige skal alle åebenbart vaccineres....mærkeligt der er så meget forskel fra land til land..
Knus Eva....
Her i familien er vi heldigvis alle sunde og raske....vi skal ikke vaccineres.
Jeg var til årsundersøgelse i sidste uge med børnene, hvor jeg for god ordens skyld spurgte min læge omkring det hele - hvad jeg skulle være opmærksom på osv.
Hun fortæller så, at de vacciner der kommer til oktober-november ikke er noget som helst værd...de gælder kun i 24 timer, så hun var tosset over dem - og yderligere får hver klinik kun tildelt 10 vacciner ad gangen....hun kunne slet ikke se hvad hun skulle bruge vaccinerne til, for det var kun beviseligt, at den holder 24 timer........hun vidste ikke hvad der skulle ske eller om der var nye vacciner på vej!
Jeg frygter den osse, men bliver nødt til at tage det som det kommer
Lone
Anmeld