Røde Kors landsindsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

Spunk-vb

Lars F skrev:
Jeg føler mig ikke sikker på, at pengene faktisk går til nødlidende.
Jeg synes, at det er værd at give noget, selv hvis man føler sådan - tænk hvis de rent faktisk når frem, og den 20'er du ikke gav rent faktisk ville have gjort en forskel. Jeg synes bare, at det er så få penge den enkelte skal give, at det ikke kan betale sig at være nærig. Jeg tænker da også sommetider på, om det jeg betaler i skat alt sammen går til noget godt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Hvis jeg finder ud af, at der er landsindsamling, for lige meget hvilken organisation, så så sørger jeg altid for, at have minimun 2 20'er liggende til dem, hvis de skulle finde herhen :) Men der findes desværre ikke altid nok indsamlere her i byen, så det er ikke altid, at de kommer herhen :/ Så der stod heldigvis et pat stykker i Føtex idag, og stod med deres samlebøsser ;)

Anmeld

4. oktober 2009

Lars F-vb

Jeg synes, at det er værd at give noget, selv hvis man føler sådan - tænk hvis de rent faktisk når frem, og den 20'er du ikke gav rent faktisk ville have gjort en forskel.
Jamen, med sådan et samvittighedstrip stopper det jo aldrig. For hvad nu vis 100kr, eller 1000kr, eller 10.000 kr havde gjort en stor forskel. Nej, jeg vil hellere giver lidt ekstra til nogen jeg har mere fidus til. MSP, f.eks. Men derfor kan du jo fint give til Røde Kors. Der er kun godt at vi er forskellige.

Anmeld

5. oktober 2009

Spunk-vb

Lars F skrev:
Men derfor kan du jo fint give til Røde Kors. Der er kun godt at vi er forskellige.
Du har absolut ret! Hvad er MSP - er det en del af MS?

Anmeld

5. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Jeg læste lige på teksttv, at de fik samlet 16, 8 millioner ind - det var en ret god indsamling :)

Anmeld

5. oktober 2009

Spunk-vb

Fuzzbox skrev:
Jeg læste lige på teksttv, at de fik samlet 16, 8 millioner ind - det var en ret god indsamling :)
Ja, det er superfedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.