Hvad laver I i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

mørk-vb

Vi tager den med ro og laver ikke alverden. Vi har lige guffet lun, hjemmebagt efterårskage med masser af hjemmeavlede æbler, mandler, rosiner, kanel og andre gode sager og selvfølgelig toppet med creme fraiche. Pigerne bygger med Lego og leger med LPS og jeg har fået lagt sidste hånd på en slagbænk, jeg har pimpet med en omgang rød maling og betrukket med rød/hvid køkkentern. Har desuden klipset kulørt voksdug på noget nær samtlige vandrette flader i hele huset, så mine arme er fuldstændig slappe og gummi-agtige af overanstrengelse :unsure: Resten af dagen kommer nok bare til at gå med at få ryddet lidt op og gjort klar til den kommende uge. Og kl. 21 er jeg ham, der er at finde i sofaen foran fjernsynet til 'Jeg, mig og Irene'. Jeg ææælsker Jim Carrey :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Webredaktøren-vb

Jeg skulle egentligt have været ude at løbe en tur med naboen, men jeg må se i øjnene, at vejret er en alt for god undskyldning til at lade være idag :blush: Derfor har jeg istedet inviteret min far til mad og har fået ordnet lidt praktiske ting indendøre idag. En helt dødsyg søndag uden stress og jag - ahhh! Dem har jeg faktisk alt for få af ;)

Anmeld

4. oktober 2009

Spunk-vb

Har sovet halvlænge, samlet ind for Røde Kors, og derefter slappet af med frokost, Rejseholdet, en lille lur og et telefonopkald til min søster. Nu skal jeg have aftensmad og tørre sengetøj, og derefter pønser jeg på at bage noget brød til fryseren og nogle biscotti - bare fordi jeg har lyst.

Anmeld

4. oktober 2009

Lars F-vb

Åh, ja - det havde jeg helt glemt. Jeg har osse sovet længe idag; helt til kl. 9! Skønt.

Anmeld

4. oktober 2009

Caidas-vb

Jeg måtte bare ud i det dejlige ruskevejr. Jeg har plantet 2 sommerfuglebuske, som min mand fik i fødselsdagsgave. Og revet æbler sammen, hevet gulerødder op og plukket og syltet rabarber. Familien var kedelige og frøs, så jeg havde kun selskab af Luise i ½ time.

Anmeld

4. oktober 2009

Fuzzbox-vb

Vi tog et smut i skoven idag, men det var da noget halv-farligt, for der fløj grene over det hele. Lea var så uheldig, at få en kæmpegren lige ned i hovedet :( Heldigvis besluttede hun sig for at slå hendes paraply op, så den stod stødet, fra de resterende 100 andre grene der faldt ned :blink:

Anmeld

5. oktober 2009

Titte-vb

Jeg og min søster tog til bagagerums marked inde i Esbjerg, men efter 5 min så stod regnen ned i lårfede stænger, så vi tog istedet i Esbjerg Storcenter, der havde 1 års fødselsdag, og derfor søndagsåbent. Osede lidt, og brugte 30 kr. i Bahne på en pakke kalender gave til arbejdet, så er det da gjort. Tog hjem og gjorde køkkenet rent, alle skabe indeni , ovenpå og udenpå........... så var der også dømt sofa resten af dagen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.