Åh, hold nu op med at være så negative :-)
Jeg vil gerne stemme i med de fleste - jeg er egentlig også super ligeglad med hvor OL skal finde sted, jeg ser det alligevel ikke. Hvis de nu lagde det i Madrid, så ville jeg måske zappe hen over det, men nu hvor det skal være i Rio, så forstyrrer det vel ikke hele sendefladen pga tidsforskellen.
Men ihhh, hvor var det da sejt at Hr Barry Obama kom forbi. Den mand står jo for al det positive ved US - fedt at han tog sig tiden til at lave et touch down i lille DK. Og Oprah!!! Følger ikke hendes show, men en større showbizz kvinde skal man da lede længe efter. Nu hvor hendes DK-udsendelse bliver vist i æteren på fredag, så bliver det spændende at følge om det giver udslag i turisterne næste år. Eller måske bare giver et boost til Summerhvid chokolade.
Jaja, jeg ved godt at nogle mennesker måtte vente lidt ekstra på motorvejen, men come on, hvor ofte kommer verdens mest magtfulde mand forbi dit kvarter. Tag dig nu sammen! Du skulle nok bare have kørt en omvej, eller taget hjemmefra lidt tidligere som politiet havde foreslået.
Anmeld