Nemme opskrifter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeg er stor tilhænger af nem mad :woohoo: Men jeg er også tilhænger af, at det er billligt ;) Og som følge af at vi er begyndt at bruge madplaner, så er jeg blevet ret glad for Rema1000's reklamer og ideer :cheer: Jeg ved nemlig, at der nok skal findes nogle, som aldrig kunne finde på, at købe mad udefra - men kun vil serevere hjemmelavet mad til familien ;) Men hjemmelavet, må jo gerne være nemt ;) Så hvis der er nogen, der er ikke har kigget de opskrifter igennem på Rema1000's side, så kan jeg varmt anbefale det :D F.eks skal vi have Minestronesuppen derfra, som er i denne uges reklame :P http://www.rema1000.dk/Default.aspx?ID=935

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Hobitten-vb

Hov - den tror jeg da lige jeg skal kigge nærmere på.. Vi kører tit i de samme retter igen og igen - fordi det er nemt og de sidder lige på ryggraden ;) Så madplanen for denne uge ligner til forveksling den fra sidste uge. Trænger til inspiration og fornyelse...!!

Anmeld

29. september 2009

Fuzzbox-vb

Nogen gange når vie r helt tomme for ideer, så har vi taget madplanen fra Rema1000, og deres tilbud sætter de jo ofte op efter de opskrifter de laver - så det er så nemt og billigt :D

Anmeld

29. september 2009

Hobitten-vb

Har lige været inde og lure lidt, og der er da helt sikkert nogle vi skal have prøvet af. Tak for tippet :)

Anmeld

29. september 2009

megan78-vb

skal lige ind og kigge på hjemmesiden. Tak for tippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.