Sådan Er Mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. september 2009

julia-vb

Er der nogen, der så SÅDAN ER MØDRE igår? Jeg ELSKER den serie, syntes Hello Joof ramte sømmet på hovedet ved at sammenligne veer som noget der minder om at få fjernet visdomstænder OG savet benet af uden bedøvelse, samtidig med at der nogen, der råber 'fed luder efter én!' På www.sådanermødre.dk kan man faktisk se mange sjove klip fra serien - tjek det ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Spunk-vb

Har desværre ikke lige fået set det, men min mand gav mig bogen de jeg blev gravid - og den er bestem også værd at stifte bekendtskab med :laugh:

Anmeld

25. september 2009

Hobitten-vb

Har godt set dem.. :laugh: Man kommer lige til at tænke sin egen graviditet og fødsel igennem en gang til - og alle de følelser man havde..

Anmeld

25. september 2009

LouiZe-vb

Er det genudsendelser eller nye afsnit? Jeg har set det før nemlig :)

Anmeld

25. september 2009

Fuzzbox-vb

Det er genudsendelser :) Jeg så den sidste år - 2 gange ;) men hold fast, hvor er den bare god - som de dog kan sige tingene :D

Anmeld

26. september 2009

LouiZe-vb

ok, så har jeg set det hele... Blev lige bange for at det var nye afsnit ;) Jeg skal da have det på DVD!

Anmeld

26. september 2009

jennie-vb

Tak Tak Tak For det link. Kendte ikke serien i forvejen, men de små klip man kan se, de er da så livsbekræftende, at min sjæl er reddet det næste stykke tid. Sidder her med tåre i øjnene af grin, for ih hvor er det bare sandt det hele. :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.