Baby alarm vs. walkie talkie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. september 2011

m.kristiansen-vb

Hey alle i dejlige mødre... vi har haft en babyalarm fra neonate som vi egentlig har været glade for, men da den blev ved med at kratte måtte jeg jo ind med den, hvorefter jeg får at vide at den model er ved at udgå og de ligger ikke inde med nogle.. så enten kan jeg købe en der er dyrere eller også kan jeg vente indtil elgiganten måske kan skaffe en som den jeg havde før... og idet en babyalarm jo er noget der bruges dagligt havde jeg ikke rigtig noget andet valg end at købe dem som var 300 kr. dyrere, fra samme serie.. Da jeg så kommer hjem og får den pakket op, virker det virkelig bare som noget billigt skrammel. knapperne sidder ikke ordentlig, og bagklappen virker løs. Efter to dage falder der simpelthen så en knap af. Jeg må indrømme at jeg bliver ret irriteret og begiver mig så igen en tur ud til elgiganten. Sys det er træls at en alarm til 900 skal være i så ringe stand - til den pris sku det da gerne fungere uden problemer. Så jeg ender faktisk med at få pengene retur i håb om at finde mig en anden alarm, men da jeg så kommer hjem til kæresten insisterer han på vi kører til harald nyborg og køber en walkie talkie i stedet til 300 kr. SÅ.... hva er jeres tanker og oplevelser?? hva med stråling (som der i følge neonate sku være meget begrænset i deres) og følsomhed... Synes også selv at det er total sindssygt at sådan noget skal koste en arm og en fod... men er en walkie talkie godt nok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Rita-vb

Vi havde en dyr (men nu udgået) babyalarm til de to store og den var vi glade for :) Til de to små havde vi et walkie-talkie sæt fra HN og det var vi lige så glade for :)

Anmeld

5. september 2011

Webredaktøren-vb

Vi brugte walkie talkie til begge børn, og det fungerede perfekt! En af fordelene var, at walkierne ikke blev påvirket, når jeg var i mødregruppe. Her sad de andre mødre med ens babyalarmer, der alle reagerede på samme tid, selv om kun en baby græd. Walkierne havde vi ingen problemer med, og efterfølgende har børnene kunne lege med dem, og vi har haft dem med på skitur også, så de kan altså bruges, når babytiden er forbi :)

Anmeld

6. september 2011

m.kristiansen-vb

jamen jeg har faktisk været i Harald Nyborg og købe et sæt til 300 men jeg synes ikke den reagere... to gange har jeg ved et tilfælde kiggede ud til den lille hvor han altså græd og den ikke gik igennem.. det virker som om at man skal have munden helt tæt på for at det går igennem...men kan ikke forstå det for der står ude på kassen at den kan bruges som babyalarm... så nu er jeg ved at gå i panik for har nu fundet ud af hvor uundværlig en alarm er! har været på dba og kigge efter brugt og fundet en supernova til 950 med 1 års garanti tilbage.. men sys os bare 950 er mange penge for noget brugt... overvejer at gå til elgiganten og høre om jeg kan få mine gamle defekte tilbage hehe

Anmeld

6. september 2011

als-vb

prøv at søge efter babyalarmer på nettet. DE fåes altså i mange varianter og prisklasser. de har et ok udvalg på f.eks tojbamsen.dk eller babysam.dk Supernova kan du få fra helt ny til 1200,- når de ikke er på tilbud så 950,- ville jeg ikke betale brugt.

Anmeld

6. september 2011

m.kristiansen-vb

har søgt men problemet er at jeg ikke rigtig ved hvilke der er gode og ikke gode, men har bare kunne se at supernova sku være en af de bedste... og kan se der også er en masse phillips men aner intet om dem.. og den del der sdkal være i barnevognen er nødt til at være lille så jeg kan gemme eller hænge den hvor han ikke kan nå ellers tar han den bare og leger med :) og synes mange af dem jeg har set på, har været kæmpe store klodser der sku være i vognen... meget upraktisk i min situation ;)

Anmeld

6. september 2011

Polyp-vb

øhhh...hvorfor er en alarm uundværlig? Babyer er da aldrig uden for hørevidde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.