Jeg skulle i går hente min datter i dussen (0.-3. klasse). Min datter går i 2. klasse.
Hun havde fået en seddel med hjem, hvor der stod at hun skulle med på en tur ud af huset (sammen med 5-10 andre børn). Hun sagde til mig om morgenen, at det havde hun ikke lyst til. Jeg sagde at det var OK, og at hun bare kunne sige til de voksne, at hun ikke havde lyst.
Da jeg kommer for at hente hende, kan jeg ikke finde hende. Jeg spørger 4(!!!!!!!!!!!!!) forskellige pædagoger, om de har set hende, eller evt. ved om hun alligevel er taget med på tur.
Ingen ved hvor hun er? Og ingen ved hvem der er taget med på tur?
Jeg henter så min søn, det tager 15-20 min., og vender tilbage til dussen. Jeg bliver mødt af en pædagogmedhjælper i døren, som siger "din datter er lige kommet hjem fra tur", fint tænker jeg, og går ind for at hente hende. Men hun er da stadig ikke??
Jeg leder igen længe, og kan stadig ikke finde hende?? (Jeg spørger adskillige pædagoger og børn om de har set hende? men nej!)
Endelig kommer hun selv, jeg spørger hvor hun har været? Hun siger at hun har været på skolen i et klasselokale, og hun har IKKE været på tur!
Jeg skælder naturligvis min datter ud, fordi hun er gået på skolen og ikke har sagt det til de voksne.
Men helt ærlig jeg blev så gal i skralden over at ikke EN ENESTE pædagog vidste hvor hun var, og om hun var taget på tur eller ej???? Og én pædagog LYVER ved at sige, at nu er hun kommet hjem fra tur?
De forsvarede sig med at det var en fejl, og det jo ikke var noget de gjorde med vilje (altså ikke fik noteret hvem der var på tur). Men helt ærligt, det må ikke ske? Må det?
Anmeld