Vild med dans eller talent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Webredaktøren-vb

Så I Vild med dans i fredags eller er I helt hook på Talent 09? Jeg er nok mest til Vild med dans, men kan dog sagtens overleve weekenden, hvis jeg går glip af det ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Her er det også vild med dans - Utroligt at vi stadig ser det efter så mange sæsonner :laugh: Men her er det dog heller ikke nogen katastrofe hvis vi skal noget andet en fredag, skal dog som regel liiige ind og tjekke hvem der røg ud om lørdagen så :silly:

Anmeld

21. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Vi ser talent 09 - vi har ikke set det før... Vild med dans er bare blevet for meget...synes vi....det har for vores vedkommende kørt alt for længe og er blevet for ensformigt.... Det er der sikkert også nogen der mener om med talent men som sagt er det første gang vi ser det så vi synes det er meget sjovt....

Anmeld

21. september 2009

ctw1981-vb

Med risiko for at bliver upopulær - ja så gider jeg altså ikke se nogle af programmerne. De siger mig bare ingenting. Så vi er gode til at spille et spil, læse en bog eller sætte en film på om fredagen. For vi gider ikke se noget de sender. :lol:

Anmeld

21. september 2009

Caidas-vb

Vi ser lidt begge dele. An på hvad vi skal i weekenden, for begge dele bliver jo genudsendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.