Er I Kreative pige?(om udklædning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. september 2009

EmiliasMor-vb

Jeg er blevet inviteret til 21års fødselsdag på lørdag og vi skal være udklædte :blink: Og det er DER I skal være kreative B) Jeg er sikker på i har nogle gode forslag ;) Så kom igang piger! Sæt igang :silly: Takker på forhånd :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Altså kreativitet og udklædning er vist ikke helt mig, men jeg skal snart til en 30 års fødselsdag hvor temaet er 'Oktober-fest' Så skal da helt sikker ud at finde mig en dirndl og et par Lederhosen til min kære gemal - måske det var noget? :P

Anmeld

20. september 2009

Sofies mor-vb

Ikke særlig kreativ men heks med sort makeup og negle og en stor kroget næse og sort tøj, så er den vel hjemme :silly:

Anmeld

20. september 2009

Sofies mor-vb

Eller den dovne : spøgelse med et lagen over hoved med 2 huller :laugh:

Anmeld

20. september 2009

EmiliasMor-vb

:klap: :klap: Kom med fler B)

Anmeld

20. september 2009

MetteNB-vb

Kommer jo an på, hvor kreativ du er til det med at kreere kostumet.....? Nemme bud: Fodboldspiller Punker 80´ freak ;0) Baby Er der nogen tema på festen, eller er der frit valg på alle hylder?

Anmeld

20. september 2009

EmiliasMor-vb

der er frit valg på alle hylder B)

Anmeld

20. september 2009

Fuzzbox-vb

Zombie - tag gammelt tøj, og ryk det lidt i stykker, gør det lidt beskidt, og smør teaterblod ud over det, så er du også myrdet ;) Barbie - vær helt pink, og med stor lys paryk ;) Brud - man kan nogen gange finde en brudekjole i en genbrugsbutik :)

Anmeld

20. september 2009

mariamiss6-vb

Catwoman..... et par stormaskede netstrømper, en tæt sort dragt, gerne latex, og så en lækker lang hale. Og lange sorte negle, og høje hæle.... Så er du sikker på opmærksohed den dag i hvert fald hehe....

Anmeld

21. september 2009

Caidas-vb

Astronaut: en engangs-dragt, i hvid plastic, med hætte 2 store paprør på ryggen(luftbeholdere) og sæt luftslanger på. Eller Engel. Man kan købe en hårbøjle med en glorie på. Køb et sæt vinger eller lav selv et par af pap med tylkant. Ud over en hvid kjole af en slags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.