Dengang jeg var lille, boede jeg på en villavej, der var vel 14 huse på vejen, og det var en lukket vej med stisystem til en anden lukket vej...
Vi var en 15-20 børn på gaden, i alle aldre, og vi legede ude til laaaangt ud på aftenen om sommeren, havde vandkamp mellem børn og forældre, legede tagfat med de voksne og så videre.......
Det var en STOR gade, og vendepladsen i enden, hvor jeg boede, var stor........
Jeg har været tilbage sidenhen, og nøj hvor er der ikke meget plads, vores hus, der var 97 m2, var STORT da jeg var barn, vi var 4 børn der delte to værelser, men vores hus var stort!
Det har været sådan lidt hmmmmmmm at komme hjem og se det igen, huset har ikke været vores i over 10 år, så det er jo blevet fremmed for mig........ :huh:
Da jeg var barn fik jeg kighoste, fordi jeg ikke kunne tåle vaccinen da jeg var lille.
Min lillebror var nyfødt, så jeg blev sendt på ferie hos farmor i 14 dage, og det jeg husker fra dengang er, at den dyne jeg sov med, var MEGA TUNG OG STOR, og den var så tung, at min farmor måtte hjælpe mig ud af sengen............ nok ikke, men følelsen var der...... ;)
Når vi fik en snoldepose, så fik vi for 2 kr., og vi fik meget........... det var dengang et stk snolder kostede 10 øre, og nogle af dem endda kun 5 øre..... det var tider!!! :laugh:
Anmeld