Så i Dirty Dancing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. september 2009

Fuzzbox-vb

Så i Dirty Dancing her til aften? For at minde Patrick Swayze eller fordi at det er alletiders film? :) Jeg ville ha set den, men da jeg fik set 5 min af den, så fik jeg en følelse af, at ha set den ALT for mange gange ;) Så jeg befandt mig lige pludselig på Dr1, og så Barnaby :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Sofies mor-vb

Altså Barnaby vinder fast om lørdagen :blush: men kunne ikke rigtigt koncentrere mig i dag. Dirty dancing er da fantastisk med nok set 20 gange eller flere :blink: En der altid fanger er pretty woman :P

Anmeld

19. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeg kunne godt trænge til at se Fame, det er 100 år siden, at jeg har set den :) Men havde de vist My Girl, så havde jeg ikke kunne sidde her nu - jeg kan ikke holde til begravelsesscenen af Thomas J ;)

Anmeld

19. september 2009

Sofies mor-vb

Kan ikke huske jeg har set den...men lyder som en man bliver TOTALT opløst af :( Tudefilm skal man lige være i rette mood til :dry:

Anmeld

19. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeps, man skal ikke være alt for glad for verdene når man ser den. Men heller ikke trist til mode, for så går det slet ikke ;) Jeg fandt scnene på Youtube for ikke så længe - fryteligt! jeg sad og stortudede over den lille bitte 3 minutters scene :blush:

Anmeld

20. september 2009

jennie-vb

Ja jeg så dirty dancing og ghost på samme tid :) Her i Grækenland mindedes de også Patrick Swayze. Reklame pauserne er så lange at man sagtens kan se flere ting på engang. Det va enten det eller Scary movie 2, hvor jeg står helt af :S Men syntes det var dejligt at mindedes teenage årene.

Anmeld

20. september 2009

Det er stadig mig-vb

Nope, det er ikke noget jeg har fået set. Han har aldrig været en skuespiller efter min smag, men han steg lidt i graderne fordi han var fra Texas lige som mig selv :laugh: Men indrømmer da at jeg synes både Dirty dancing og Ghost var gode den gang de kom frem. :) Men det er ikke film jeg kan se mere end den ene gang.

Anmeld

20. september 2009

EmiliasMor-vb

Fuxxbox! Den flm er bare SÅ fantastisk :ohmy: Ja, altså My GIRL! Jeg elsker den! Somme tider begynder jeg, at vræler inden den er startet :blush: Den berøre mig SÅ dybt! Første gang jeg så den var kort efter min far døde, og jeg valgte, han skulle begraves som Thomas J! Jeg var 9 år!

Anmeld

20. september 2009

MetteNB-vb

Så den ikke i denne omgang. Synes, det var en kanon film, da den trillede over lærredet første gang. Har set den en del gange siden - og mon ikke, jeg vælger det en gang mere på et tidspunkt ;0)

Anmeld

20. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Nej den har jeg set alt for mange gange...synes ikke rigtig den fanger mere..... Men som en nævnte havde det været pretty woman så havde jeg siddet klistret til skærmen :blush: Jeg endte med at se agent catwalk på tv 3... :dry: Iaften står den på på the devil wears prada...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.