veninder søges i kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.719 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. september 2009

mia32-vb

hej alle tøser. det er fandme ikke nemt at finde veninder.. :) :) jeg er 32 og har 2 dejlige drenge på 13 og 6 år. jeg bor i valby. mangler nogen dejlige veninder man kan ses og hygge med, sammen med ungerne. mange af mine veninder er flyttet langt væk, sammen med deres kærester, så derfor har jeg ikke mange tilbage. har en del mandlige venner men der er nu ikke det samme som et par gode veninder. så håber der er nogle der er frisk på nogle nye bekendskaber...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Linda-hh-vb

Hej Mia32 :) Jeg er i samme situation som dig. Jeg er en frisk og udadvendt pige på 31, har en datter på 3. Jeg søger veninder til sjov, hygge og fordybende samtaler. Mine interesser er mange, og bred musiksmag (nok mest rock og jazz). Jeg håber at høre fra dig snarest. Hilsen Linda-hh

Anmeld

25. maj 2010

Kirle-vb

Ja tænkte - i en anden forbindelse - måske at holde et lille møde her i KBH, for dem der har lyst, og ser så denne :) og synes det er oplagt at foreslå her :) SIg til hvis I er interesseret :) (men først efter mandag :))

Anmeld

26. maj 2010

majerken-vb

Hej... Jeg blev glad fo at læse tråden og se at andre befinder sig i samme situation. Jeg er 33 år og er i uge 29 venter lille Ida, bor i Valby og har en søn på 7 år, som jeg har deleordning med, sammen med hans far. Jeg synes da vi ska udveksle mailadresser og se at arrangerer et møde i KBH. min mail er: makkeduddi@yahoo.dk

Anmeld

28. maj 2010

tilde123-vb

Hejsa... Nu bor jeg godt nok ikke i kbh. området, men synes at det kunne være rigtig hyggeligt at mødes med nye mennesker og måske møde nye veninder. Jeg er meget mobil og ser ikke afstanden som noget problem. Jeg er mor til tre minndre børn og bor i en lille by på sjælland.

Anmeld

12. juni 2010

Kirle-vb

Hej alle Så har jeg skrevet til Majken(?) og håber I andre også vil så vi evt. kan mødes :) kh kirsten

Anmeld

12. juni 2010

majerken-vb

Hej 'alle' jeg har modtaget din mail:) fedt! er i andre stadig med på et møde?? Hilsen Majken

Anmeld

30. juni 2010

camilla28-vb

Hej :) Jeg er også frisk på at møde nogle nye veninder ;) Jeg har 2 børn på 4 år og 9 år;)

Anmeld

5. juli 2010

Signe1704-vb

Jeg er helt klart også frisk.

Anmeld

29. december 2010

mia32-vb

hejsa.. jeg havde helt glemt jeg havde skrevet herinde ja for et år siden.. jeg mangler stadig veninder med børn, og øv så lige at der var flere der havde skrevet og var friske på at mødes øv øv, er lidt sent på den..smiler.. nå men ja nu er mine drenge jo 14 og 7 år, men mangler helt klart stadig andre mødre at ses med og hygge med mens ungerne leger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.