Jamen her har vi faktisk også været aktive idag (ja ja jeg skrv skam 'vi')
Jeg har ryddet op i køkkenet (daglig tjans), vasket og lagt lidt tøj sammen, og så har jeg ryddet op i det lille rode-rum vi har her ved siden af stuen. Det var så proppet så man ikke kunne træde ind over dørterskelen, så måske det var på tide...
Kenneth har ryddet op i hans område oppe på reposen, og det er blevet rigtig flot! Han tog selv initiativet (okay efter et par måneders 'du skal også liiige' fra kranen), og han har ordnet det hele uden min hjælp eller nogen former for indblanding fra mig, og det er belvet RIGTIG FLOT! han har virkelig ryddet op og rykket rundt deroppe... Så nu er der meget mere plads, det er super flot at se på, og man har bare lyst til at sidde deroppe hele tiden.
Det er skønt....
Årh ja, så har jeg bare lige mellem 2-4 par rusbukser jeg skal sy, og brodere minimum 1 julekalender, helst 2, og julen står for døren.... Og i mellemtiden, så skal der nok lige ryddes op igen... Åh forresten, jeg skal jo også skifte hele Felix' garderobe ud til næste str. Men det handle rnu mest om at tage sig sammen, for det hele ligge ri en kasse, det skal bare lige vaskes,og lægges på sin plads, og det gamle pakkes ned i en anden kasse, og stilles ned i skuret IKKE i rummet :laugh:
Anmeld