Sjov blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. september 2009

Spunk-vb

http://blog.politiken.dk/navnlos/2009/09/18/s%C3%B8de-selvhj%C3%A6lpsb%C3%B8ger-til-b%C3%B8rnebogreolen/ Skrevet af navnløs som angiver følgende om sig selv: 35 (og nogle måneder), fire børn (heraf to overraskelser) på ottekommafem, nærseks, nogetovertre og tætpået år, søgræsenke nu og da (mest nu), tidligere eksiljyde-københavner (nu på evig ø-lejr), folkeskolelærer og cand. it (= vikar og internetbruger). Temmelig humoristisk hvis du spørger mig. Handler ret meget om børn og det at være mor, men også andre underholdende emner kommer under kærlig behandling. Hvis du keder dig lidt, så klik ind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

M Illum-vb

HEH - ganske underholdende :laugh:

Anmeld

19. september 2009

Fuzzbox-vb

Hmm, når kigger på den, når jeg læser aviser i aften ^^ Lige nu gider den heller ikke, at åbne sig ;)

Anmeld

19. september 2009

mariamiss6-vb

skide skæg er hun altså.... :lol:

Anmeld

20. september 2009

LouiZe-vb

Jeg har læst hendes blog i mange år efterhånden, den er stærkt vanedannende :laugh:

Anmeld

20. september 2009

Webredaktøren-vb

Lige et spørgsmål til jer blog-læsere... skriver I også selv blogs? Vi overvejer en blog-mulighed her på sitet, men det er jo kun sjovt, hvis folk nyder at skrive :huh: Er det en mulighed I ville benytte?

Anmeld

20. september 2009

Fuzzbox-vb

Jeg er ikke en blog-skriver. Det er nemmere at læse hvad andre skriver, end finde på noget at skrive selv ;)

Anmeld

20. september 2009

Spunk-vb

Nope. Der er alt for mange uinteressante blogs her i verden, som alligevel kun læses af den nærmeste familie.

Anmeld

22. september 2009

Mor til to-vb

Har en spunk i maven skrev:
Nope. Der er alt for mange uinteressante blogs her i verden, som alligevel kun læses af den nærmeste familie.
Enig!

Anmeld

24. september 2009

Spunk-vb

Er altså nødt til lige at dele det nyeste indlæg med dem af jer der ikke selv følger med på pol.dk 10 ting, der er federe ved at have hæmorider end børn 1. Hæmorider går som regel væk igen 2. Det er en god ting, hvis hæmorider er nogle små, forkølede nogle 3. Man kan ikke skide på sine børn uden at få dårlig samvittighed 4. Hæmorider lægger sig ikke ned og skriger på gulvet i Netto, fordi de ikke må få et bælte med Hello Kitty 5. Der kendes kun få tilfælde, hvor hæmorider har hugget chokoladekiks i skabet og krummet dem ud over hele køkkengulvet 6. Hæmorider råber ikke LORTERØVSPASSERBOLLEMOR efter nogen 7. Hæmorider ved man, hvor man har 8. Hæmorider lukker røven - endda uden at være blevet bedt om det 9. Man får sjældent lyst til at tæve sine hæmorider 10. Hæmorider giver kun helvedes ondt i røven - ikke i maven og hjertet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.