Halsbrand - gode råd er dyre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Ida-vb

ååååh ja, så kom det alligevel.. tre uger til termin, og jeg var dum nok til at tro, at jeg slap for det denne gang - men ak! har haft det det meste af dagen, og hvis jeg bare så meget som overvejer at ligge mig ned, bliver det selvsagt tyve gange værre. Hvad er det nu man kan gøre?? har vist udsigter til en laaaang nat, hvis det fortsætter på den her måde - suk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

M Illum-vb

jeg fik halsbrand allerede i starten og det hjalp mig meget at drikke mælk. Undgå for stærke madvarer. og så sov jeg med hovedet hævet lidt. :) Håber det er noget du kan bruge

Anmeld

17. september 2009

Bellis-vb

Lad være med at ligge på højre side. Undgå stærk og krydret mad. Spis mandler, drik mælk (helst sødmælk). Og ellers, brug Samerin (det bruger jeg en del af) eller andre af de produkter man kan få, mod halsbrand - som man gerne må tage når man er gravid.

Anmeld

17. september 2009

Sofies mor-vb

Kunne vågne med smertende mavesæk/spiserør mælken slukkede i det minut det ramte..er ellers ikke til mælk :huh:

Anmeld

17. september 2009

M Illum-vb

Nå ja - det havde jeg glemt. Link - en tablet fra apoteket. Den er god ;)

Anmeld

21. oktober 2009

LouiseHH-vb

jeg bruger alminox - en tyggetablet, de hjælper mig ;-)

Anmeld

22. oktober 2009

kongster-vb

For mig hjalp det at drikke danskvand (uden citrus)

Anmeld

23. oktober 2009

Maxmor-vb

Jeg bruger balancid som tyggetablet. Link i flydende form er også super god. Har ikke prøvet tabletterne i dette mærke.

Anmeld

23. oktober 2009

Signe1704-vb

Cacaomælk! Det var det eneste der virkede for mig. Har drukket litervis i hver graviditet. Håber det hjælper.

Anmeld

15. august 2010

desirefinck-vb

Jeg bruger balancid som tyggetablet og gerne 2 af gangen hvis det er rigtig slemt. de er dog nogle dage hvor jeg kan slippe for at tag nogle .. det kommer lidt an på hvad jeg spiser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.