Godmorgen/formiddag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Fuzzbox-vb

Har i sovet godt? :) Jeg har sovet som en sten, indtil at vækkeuret ringede :angry: Hvad skal i så få dagen til at gå med? :) Jeg skal i BabySam og kigge efter en autostol til mig, og en anden - så jeg håber at der er nogle billige tilbage :woohoo: Og så SKAL den dumme bog bare findes - for filan, det kan ikke passe at den er PIST VÆK :sur:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Zak-vb

God morgen. Jeg forsøgte at lave et indlæg om, at jeg havde meldt mig på banen herinde, men kunne ikke finde ud af sende det :( Så jeg prøver lige at svare på et indlæg i stedet B)

Anmeld

16. september 2009

Fuzzbox-vb

nu lykkedes det da dig, kunne jeg se ;) Jeg tror at jeg vil til at tage mine bukser på, og fise op i BabySam, inden nogle hormoneltforstyrret gravide, kommer derop :lol:

Anmeld

16. september 2009

EmiliasMor-vb

Godmorgen ;) Nej, har desværre ikke sovet godt! Emilia er syg og har sovet dårligt. kl. 13 skal vi til lægen! Skal intet lave idag, andet end til møde kl. 17 omkring andelsboliger! Og nååårh, jo der skal støvsuges og vaskes gulv!Hvis Emilia tillader det :unsure:

Anmeld

16. september 2009

Fuzzbox-vb

Vent hellere med rengøringen, det er ikke sjovt, når nogen gør rent, men man er syg

Anmeld

16. september 2009

151009-vb

Godmorgen... Jeg har sovet dejligt. Måtte kun op en gang for at tisse :) Jeg skal en tur til optikeren i dag og have tjekket om synet er blevet værre siden sidst :S Bagefter skal der bages boller til fødselsforberedelsen i morgen :) og i aften skal jeg i bio med en veninde. Det glæder jeg mig helt vildt til... Har babysam tilbud på autostole? :)

Anmeld

16. september 2009

Fuzzbox-vb

Hvertfald den i Frederikshavn har :) Det er de gamle udlejningsstole, som de sætter til salg :) Jeg fik en til nyfødte til 149 kr :D

Anmeld

16. september 2009

151009-vb

Fuzzbox skrev:
Hvertfald den i Frederikshavn har :)
Ja okay.. Der er alt for langt til Frederikshavn herfra :(

Anmeld

16. september 2009

MetteJ-vb

Jeg har haft fri i fem dage nu og i dag har jeg sendt den store i skole og lillebror i børnehave. Jeg lagde mig på sofaen med en bog ved 10 tiden og vågnede lidt over 12 :angry: garanteret jeg ikke kan sove i aften så. Ret irriterende, når jeg skal op kl. 5.40 i morgen. Ellers har jeg lavet det sædvanlige: Siddet ved computeren, handlet ind, ryddet op, tømt opvaskeren og spist. Dødkedelig dag egentlig, men afslappende :)

Anmeld

16. september 2009

Spunk-vb

Jeg har bare råhygget rigtig meget. Fik en smoothie og en hyggesnak med manden da han stod op. Så fik jeg en dejlig lur i 2½ time og har derefter bare hygget med tv, pc'en en hyggelig chick lit og hunden. Og har også kun været oppe for at tisse 1 gang i nat, så det er jo helt fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.