Vredes udbrud - nu er du advaret !!!
Manden kom hjem og vende efter job og kørte igen med det samme, for at komme hjem kl.21 :pisk:
Det er sgu da jævnt belastende, at han har SÅ meget efter sine 37/timer på jobbet.
Så jeg måtteselv stå med en sur baby som først mente han sku sove kl.20.30 :hammer:
Tim (babyen) tror selv han er uovervindelig - han mener selv han er klar til at gå - så han staver rundt ved alting, men da balancen ikke er så skarp endnu, så vælter han, og jeg får så dårlige nerver, fordi jeg er bange for han skal slå sig :blush:
De store skændes og slogs igår - det ligner dem ellers ik.
Nicolai meddelte, at hans ny indkøbte fingerskateboard var gået i stykker, fordi han havde det med på skolen . hvilket jeg HAVDE sagt han ikke skulle, fordi så ville det gå i stykker. Men af skade blir han forhåblig klog en dag :pinch:
Så er hans jakke blevet væk på skolen eller i aflastningen (kommunalt).
Og hans kugle bane han MÅTTE eje og som jeg købte til ham - er også gået i stykker. Jamen for satan hvad sker der ?? :mur:
Synes det hele handler om penge, penge, penge, ting der er gået i stykker o.lign.
I aften blir problemet nok at manden tror han skal dø fordi vi skal ha kylling :kok: - men så skal jeg grave hullet for ham :trut:
Havde i den grad brug for at komme af med noget gylle
Anmeld