Gode film lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2009

Webredaktøren-vb

Tænker at det snart er tid til en tur i biffen... er der nogen, der kan anbefale noget godt - og jeg er ikke til komedier. :angry: Sidst jeg var i bio så jeg Slumdog Millionaire som jeg syntes var fantastisk, men mindre kan gøre det. Har endnu ikke fået læst Stig Larson-bøgerne, så de film bør jeg vel også vente med :dry: Nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Sofies mor-vb

Jeg snuppede mænd der hader kvinder filmen før bogen, det gik sgu udemærket ;)

Anmeld

15. september 2009

151009-vb

Inden jeg fik læst hele dit indlæg, ville jeg helt klart have sagt 'Pigen der legede med ilden'. Skal selv til forpremiere på den i morgen :) Har læst bøgerne, men jeg tror da sagtens du kan se filmene selvom du ikke har læst bøgerne...

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Desværre ikke, jeg var sidst i biografen, da de viste Dann Brown's 'Engle Og Dæmoner', og den kan anbefales :D

Anmeld

15. september 2009

151009-vb

http://www.kino.dk/ Måske du kan få noget inspiration der også :) Ville anbefale Engle og dæmoner eller Antichrist, men ved ikke lige hvor i landet du bor. Kan se at de to film stadig kører i en eller to biografer.

Anmeld

16. september 2009

Spunk-vb

Hmm - jeg har ikke været i biffen siden Wall-E, så jeg er nok ikke til så stor hjælp. Men ville gerne se 'Sidste chance Harvey' med Dustin Hoffman og Emma Thompson. Hvis du lejer en film, så skal du helt klart låne Atonement (Soning).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.