IH! Hvor er jeg husmoderlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Fuzzbox-vb

Lyder godt, det kunne være, at jeg skulle kigge på dem :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

EmiliasMor-vb

Tror dælme jeg bager boller i eftermiddag ;) Blev lige sulten. Emilia er hjemme fra vuggestuen, hun er syg og sover:( Og da det ikke er noget hun gør meget, så ER hun virkelig syg. 38,5 havde hun i nat og hostede, som en havnearbejder, der havde røget 40 smøger om dagen i 30år..! Så kl. 13 skal hun til læge. Mors lille pige :(

Anmeld

16. september 2009

Fuzzbox-vb

Stakkels Emilia :( Jeg håber at det går over hurtigt! Så kan et par boller sikkert også hjælpe på hendes humør :D

Anmeld

16. september 2009

Lars F-vb

Hjemmebagt brød er bare godt. Jeg bager normalt boller lørdag og søndag morgen, fx. spelt/havregryns boller eller italienske boller med durum. Og med børn er det jo altid hyggeligt lige at lave en plade boller, kokostoppe, muffins, eller hvad man nu kan finde på - eller bare et franskbrød. Det meste bagværk er jo nemt og hurtigt, og børn syn's bare det er sjovt at være med.

Anmeld

16. september 2009

Fuzzbox-vb

Lars F skrev:
Det meste bagværk er jo nemt og hurtigt, og børn syn's bare det er sjovt at være med.
Ganske enig :) Lea sidder ofte med, når jeg laver boller - dog får hun en stor skål med mel, og 3 dejklumper at sidde med, så er hun glad og lykkelig :cheer: Og så får hun lov at pensle dem - selv fladtrykte boller smager godt :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.