øv øv dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2009

Jeamie-vb

Vi havde et kolik barn og det er uden sammenligning noget af det mest chokerende man som nybagt forældre kan blive udsat for :S. Vi fik 'lovet' at tilstanden ville stoppe når han blev 3 mdr, men det gjorde det bare ikke. Jeg klamrede mig til det lille håb der hed 3 mdr og da det så viste sig at det ville forsætte så gik jeg helt ud af min krop og levede i en bobbel. Kan seriøst ikke huske hvordan vi overlevede det, kan ikke at jeg snakkede med min mand - som forøvrigt fik en 'fødsels'depression pga presset og chokket... Det tager LANG tid at komme sig over dette :). Det giver stadig et jag i kroppen når noget minder om den gang, men hver dag hvor Malik lærer at kommunikere sine ønsker ud mere 'talende' gør at tingene kommer meget på afstand. Men klart, jeg er blevet et meget mere touchy og overfølsomt menneske af det. Endnu :) Respekt for alle forældre til kolikbørn, ved sgu ikke hvordan I klarer det :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Sofies mor-vb

Puha jeg får helt gåsehud når jeg læser det, det må have været FORFÆRDELIGT :dry: Heldigt dit barn valgte så seje forældre, trods alt ! ;) Så man bliver ligesom helt overfølsom over for deres gråd. Lige nu ligger hun veltilfreds på sofabordet og ser animal planet :cheer:

Anmeld

17. september 2009

Jeamie-vb

:lol: Den elskede/elsker Malik også bare(indtil Teletubbies vandt).... Må være de stille bevægelser og lyde :). Har lige set din datters hul.... AAAAAAVVVV.... Se HUN er sej, tænk hvis vi andre rendte rundt med sådan et hul !!!???? Vi ville skrige og kræve akut indlæggelse :S :)....

Anmeld

17. september 2009

Sofies mor-vb

http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/Sofies_barnedb_012_lille.JPG Jamen hun er da osse en sej sveske <3 Lige et lækkert billede osse :)

Anmeld

17. september 2009

Jeamie-vb

Nhååååårr :)... Hvor er hun yndig :)... Blev helt varm. Hun er skøn :)

Anmeld

17. september 2009

Sofies mor-vb

Ja hun er sgu da lige til at spise :uhm: Har lige givet hende risgrød for anden gang, det glider lige ned :laugh:

Anmeld

17. september 2009

Jeamie-vb

Åh det er så dejligt når de kan begynde at få fast føde. Blive mæt på en helt anden måde :). De er dejlige de der små milepæle :)

Anmeld

17. september 2009

Sofies mor-vb

Ja en hel ny verden :) Har kogt æblemos til hende til senere. Hvorfor har jeg den f...... reklame hængende ned i skrivefeltet :angry:

Anmeld

17. september 2009

Jeamie-vb

JA !!?? Også mig.... Troede det var min pc der drillede ?!.. Håber du kan se hvad jeg skriver for jeg kan sq ikke nu :angry: . På nogle af de andre inldlæg er der ikke dette problem...?!

Anmeld

17. september 2009

Jeamie-vb

Nå må hellere loppe i seng :)... Du må fortælle om æblegrøds oplevelsen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.