Ih altså, når alting bliver væk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Fuzzbox-vb

Det kunne nemt være de nisser ;) Eller kopperne, for de er dælme store, og der er MANGE af dem lige nu oO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Sofies mor-vb

:blink: :blink: :blink: :blink: Adv sikke nogle grimme billeder i mit hoved af kæmpe edderkopper med dine nøgler på ryggen :S

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Er der ikke nogen, der kan have lånt din bagebog... jeg er nemlig selv et fjols til at huske, hvem der låner mine ting. Og åbenbart låner jeg nogle gange ud til folk, der glemmer, at de har lånt tingene af mig :angry:

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6-vb

Fuzz, sove, aj det må være en joke ikke???

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6-vb

Jeg tjekker altid gåvognen, altså den der har hul under sædet.... det var bastians yndlings gemmested, og vaskemaskinen.... nøøøj jeg har vasket meget legetøj, og tøj bastian tog fra de rene tøjbunker, og smed i maskinen....

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Famand bliver også ved med at spørge, hvem der har lånt den - men ingen har lånt den. For alle dem jeg kender,har natyrligvis bedre kogebøger end mig :pinch: Men jeg prøver godt nok, at komme i tanke om Leas yndlingsteder at gemme ting, men det er dælme ikke helt nemt, når hun aldrig fortæller mig, hvor hun gemmer tingene ;)

Anmeld

15. september 2009

Lars F-vb

Åh, det er bare så træls. Jeg bruger osse det med faste pladser til nøgler, telefoner, opladere, lommelygter, vanter, tøsens dansetøj, osv osv. Ellers går det bare helt galt. Det er det samme med papirer - de skal bare være sorteret og lagt i mapper eller kassetter og sat i system - eller er det håbløst at finde noget som helst. Jeg er begyndt at scanne rigtig mange ting - det er nemmere at finde elektroniske dokumenter end papir. Desværre er jeg i travle perioder slem til liiige at vente med at lægge ting hen på deres rette plads - og så går det galt, for jeg glemmer det - og så går den vilde jagt. Jeg bliver mest bare træt når ting er væk, men fruen bliver kan virkelig køre op i en spids.

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Lars F skrev:
Jeg bliver mest bare træt når ting er væk, men fruen bliver kan virkelig køre op i en spids.
HA HA :D Ja, jeg sidder også og knurrer helt vildt, over at dne forbandede bog har forlagt sig :angry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.