Vil i se??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Ida-vb

http://xn--voresbrn-b5a.dk/images/fbfiles/images/2-20090913.jpg :blush:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Habermas-vb

Du og din mave tager jer virkelig godt ud. Blev han ikke glad for billederne?

Anmeld

13. september 2009

Ida-vb

danke.. han har ikke fået dem endnu :) vil lige vælge de bedste ud )har omkring 10) og så bestille print af dem. det kan man vel gøre over nettet, tænker jeg. og så finde en fin ramme til dem. Ku man ikke købe sådan en ramme til 3 billeder, og sætte dem i? og skal jeg give ham dem nu her, eller først når han bliver farmand? mange spørgsmål :)

Anmeld

13. september 2009

Fuzzbox-vb

Det er bare flotte billeder :klap:

Anmeld

13. september 2009

Habermas-vb

Man kan købe rammer både til 3 og 4 billeder. Men tror du ikke, at du skal give ham 1 stort? Det er så smukt det, du her har vist os :)

Anmeld

13. september 2009

Ida-vb

http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/2-20090913-2.jpg :blush: ved det sørme ikke, for jeg er mega dårlig til at bestemme mig for ét bestemt. der er 4 som jeg godt kan lide, tror jeg.. what to do, what to do..

Anmeld

13. september 2009

Habermas-vb

Hvad så med både at give ham 1 stort og en ramme med 3-4 mindre billeder? Så er du fri for at vælge ;)

Anmeld

13. september 2009

Ida-vb

det var jo en idé! men det store.. skal det så være det jeg har som profilbillede eller det jeg lagde herind? og jo, normalt har jeg altså rigeligt med meninger selv *S*

Anmeld

13. september 2009

Habermas-vb

Det, du lagde herind, tror jeg. Du ser så smuk og rolig ud, og du holder dine hænder på sådan en kærlig måde rundt om din mave. Det er jeg sikker på, at han vil blive rigtig glad for :)

Anmeld

13. september 2009

Ida-vb

tak for det, habermas :) du er nu altid så sød og hjælpsom..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.