Hej mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Lilningen-vb

Nu har jeg gennem de sidste 6 mdr. været smugkigger på siden her, så besluttede mig for at oprette en bruger og smide en hilsen. Så er man da i det mindste blevet officiel sniger :) . Blev mor til en lille tøsepige i april måned, og tiden går bare alt for hurtig! Lige nu sidder jeg her i et meget lidt flatterende joggingsæt, jeg engang kunne passe, med en kop instant kaffe i hånden, gårsdagens mascara under øjnene og lidt gylp på skulderen (ja så er man sq blevet mor…). Lilningen sover, og jeg har for en gangs skyld besluttet mig for at lave en hel masse ingenting i modsætning til den konstante fisen rundt og rydde op og gøre rent, når hun sover. Og må sige det bestemt har sin værdi bare at sidde her og ligne lort og være alt andet end produktiv! Vejret er skønt, der er en masse aktiviteter jeg kunne deltage i, og steder jeg kunne tage hen, men ikke 10 vilde heste kunne trække mig ud af røret i dag. Og hvor er det dog skønt at kunne sige med god samvittighed. For hvilken nybagt mor har ikke kostet rundt med sig selv i den evige jagt på at være perfekt, at stråle af falsk overskud, at have dagens gøremål klaret inden kl. 12 og hjemmet, ungen og sig selv i klargjort stand inden manden kommer hjem fra job? Næh, jeg skal bare flade ud i dag, har købt mig sådan en lille slimet gummihånd (der var ganske populært legetøj da jeg selv var barn, og som jeg bare MÅTTE eje da man nu kunne få den i Superbrugsen) og en gang sæbebobler. Kald mig bare tåbelig, men disse skal stå for dagens underholdning. Lilningen hviner af fryd når jeg klasker hende oven på hovedet med slimhånden og boblerne er en stor succes at kigge på :lol: . Så hurra for en off dag, og hermed en hilsen fra mig til alle mama’s her på Vores Børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

wolverine-vb

hej velkommen til og ja kan noget så godt følge dig i at du bare vil flade ud, jeg blev mor i juni og ja har bare fladet ud hele dagen idag hehe og hvor er det skønt ikke at skulle tænke på hvordan ud over at man lige skal have ryddet lidt op og lavet mad *SS*, men håber du kan lide det herinde jeg har ikke været her så længe men nyder at følge med i debatten hilsen tina

Anmeld

22. september 2011

Spunk-vb

Velkommen til :-)

Lyder som en dejlig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.