Stop så alt det sludder om amning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

174 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. september 2009

mariamiss6-vb

Det gør pisse ondt i mine bryster... :huh: Først så vil det ene barn ikke sutte, så sulter det næste.... Og nu skal jeg bare tænke på blæsevejr, så hiver og slider det i mine bryster... Min krop er gået totalt i kaos.... Og jeg er mest træt af at have ømme babser, når jeg nu ikke hverken kan eller skal amme... Bare en tur i køleskabet er lidt en stikkende fornemmelse, eller bløsevejret uden for, det gør satme naller..... Men det værste er sgu al den snak om amning der er her og andre steder. I skrivende stund vokser de og spænder op, for ikke at tae om det enorme 'sug' der er i dem.... :angry: Suk suk..... krop, så tag dog for helvede en beslutning....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Spunk-vb

Du har faktisk ret - der er ingen grund til diskussion. Jeg har min holdning, men alle andre har lyst til at gøre som de vil. Vi kvinder er alt for 'gode' til at hakke på hinanden og give hinanden dårlig samvittighed og følelsen af ikke at leve op til forventningerne.

Anmeld

8. september 2009

mariamiss6-vb

Har en spunk i maven skrev:
Du har faktisk ret - der er ingen grund til diskussion. Jeg har min holdning, men alle andre har lyst til at gøre som de vil. Vi kvinder er alt for 'gode' til at hakke på hinanden og give hinanden dårlig samvittighed og følelsen af ikke at leve op til forventningerne.
Griner, har du overhovedet læst indlægget?

Anmeld

8. september 2009

Spunk-vb

Ja, ja - det har jeg da. Er godt klar over at du talte om noget lidt andet, men din overskrift gav mig associationer. Og havde det faktisk skidt med hele den ammediskussion - jeg bryder mig ikke om langtidsamning, men alle skal da have lov til at gøre som de vil. Kvinder er sgu hinandens værste fjender. Men er du stoppet med at amme for nylig?

Anmeld

8. september 2009

mariamiss6-vb

hehe nej jeg stoppede for over 6 måneder siden, nærmere 7 faktisk hehe... og den gang jeg stoppede var det kun nødvnedigt at malke ud 2 gange, for at lette trykket, resten klarede brysterne selv hehe...

Anmeld

9. september 2009

Sofies mor-vb

Uden at jeg ved en s... om det, tror jeg da jeg ville tale med lægen om piller til at stoppe mælken, ellers bliver du da VANDVITTIG :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.