Har lige sat mig her efter et par begivenhedsrige dage.
Sidder nu og nyder en super toast og en cowboy toast fra Danish Prime. En ubændig trang, som kom over mig *lol*
Mandag ~ nyt job
Tirsdag ~ megashopping til drengene og mig selv (manden mgl ikke noget)
I dag ~ kommer lige fra banken og de havde fantastiske nyheder til mig. Vores fremtid ser lys ud ;)
Over det sidste stykke tid har jeg 'fået lov' til, at hjælpe en veninde i nød. En veninde, som jeg, som sådan, kun kender over nettet. Men en veninde, som jeg holder utroligt meget af. Hun betyder rigtig meget for mig, hun er den person, som har set mig mindst, men som ved mest om mig.
Elsker nettet for dens måde at lade folk lære hinanden at kende på. Det inderste før det yderste. Det er ret vigtigt for mig, at man ikke dømmer mig for attituder via udseende. Det må man sige, at nettet honorerer til fulde. Man lærer folk at kende hele vejen inde fra - hvis den anden vel at mærke vil ud med det...før man kan møde personen og se det smukke uanset udseende, udefra også.
Hvorom alting er, så har jeg fået lov at give og tage ligeligt de sidste dage. Og jeg glæder mig til at være mig i den næste tid :)
Anmeld