Jeg har også meget dårlig ryg......jeg har en kontoruddannelse men kunne ikke holde til at sidde ned foran computeren en hel dag....blev sygemeldt i et halvt år hvor jeg prøvede forskellige ting af...
Jeg endte med at være pædagogmedhjælper i en børnehave og det var bare lige sagen både for ryggen og mig......men det var også et dejligt sted for der blev taget hensyn til at jeg ikke måtte løfte for meget, feje osv.....så jeg havde det som blommen i et æg :) sådan er det jo nok ikke alle steder....
Tog så pædagoguddannelsen og arbejder nu i en SFO hvor de også er rigtig gode til at tage de hensyn der skal til for at jeg kan arbejde uden problemer...
Så jeg tror det handler om at finde ud af hvad du virkelig gerne vil, gå efter det.....og så sige til dem at jeg har de og de problemer, jeg må ikke det og det...osv....så de ved det....er du den rigtig til det job du søger bliver du også ansat uansat skavanker :O)
Begge steder jeg har arbejdet har de til jobsamtalen fået at vide at jeg har dårlig ryg og at der er nogle ting jeg ikke kan og må....alligevel er jeg blevet ansat....ved godt at det langt fra er sådan alle steder men ville alligevel fortælle om min oplevelse med det at skulle noget at lave med min dårlige ryg...
Håber du finder ud af noget :)
Anmeld