Anbefal en bog - eller to - eller ti...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Anne B.Ragde har skrevet en familiesaga i 3 bøger der hurtigt er læst. De hedder ( i korrekt rækkefølge): Berlinerpoplerne, Eremitkrebsene og Ligge i grønne enge. Drgaeløberen og Under en strålende sol er også super god læsning ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Riwe-vb

Her lige læst krimien 'Dinosaurens fjer' af sissel jo Gazan - Super bog! Ellers holder jeg også af Läckberg og Larsson men også:(Alle krimier...) Elsebeth Egholm Liza Marklund Håkan messer (nogle af hans er fine) hmmm læser mok en del krimier :-)

Anmeld

5. september 2009

Sofies mor-vb

Har en spunk i maven skrev:
Har selvfølgelig læst Harry Potter. Og synes at de var fantastiske. Hørte også lige Det gyldne kompas og de to efterfølgere i bilen, så måske er noget mere fantasy en idé. Har endnu ikke læst Skammerens datter og efterfølgere selvom de skulle være fantastiske. Hvis du kun har læst Pigen med den blå cykel og 4 efterfølgere, så har du snydt dig selv - der er 9 serien.
ok det er saft susseme osse maaannnge år siden jeg slugte pigen med den blå cykel, så kan sgu ikke huske hvor mange bøger der er. :laugh:

Anmeld

5. september 2009

Spunk-vb

ok det er saft susseme osse maaannnge år siden jeg slugte pigen med den blå cykel, så kan sgu ikke huske hvor mange bøger der er. Ok. Syntes bare at du skulle vide det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.